Labyrinten Legesenter

Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Labyrinten Legesenter

Dyktig fagmann

Lege: Anders Fortun Skrevet

Utmerket lege med interesser utover det medisinske.
Har hatt gode meningsutvekslinger inniblant medisinsk sjekk og tilbakemeldinger.
Følger systematisk opp.

meget dyktig lege

Lege: Anders Fortun Skrevet

Er meget fornøyd med å ha han som fastlege. Har alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Aldri vanskelig å få komme på kort varsel om det trengs. Og henviser dit det trengs om det trengs. Anbefaler gjerne 😀

Meget dyktig, erfaren og medmenneskelig lege

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Jeg har gleden av å ha Dr. Ness som min fastlege. Han er grundig,faglig dyktig og tar seg av meg som pasient på en måte som gjør at jeg føler meg respektert og ivaretatt. Jeg stoler 110 % på Dr.Ness som lege. Han lytter til meg, og kommer så med sin vurdering/diagnose. Han kan nok for noen virke litt kort og konsis,men det er jo han som er legen og besitter fagkunnskapen og kompetansen. Det er han som skal stille diagnosen og det er han som har de beste forutsetninger for å gjøre dette,og det gjør han alltid på beste måte. Jeg vil også fremheve Dr.Ness sin store vilje til å ville hjelpe også utenfor sin kontortid. Han er virkelig en lege med et stort hjerte for sine pasienter. Jeg kommer aldri til å bytte ut Dr.Ness, og har overhodet ingen betenkeligheter med å gi ham mine varmeste anbefalinger.

Den beste legen jg har hatt.

Lege: Bavan Balasingham Skrevet

Bavan er en meget dyktig lege,som hører på pasientene sine,o sender de videre når d er behov for d. Han ringer alltid opp igjen,om man legger igjen beskjed på kontoret,o glemmer aldri å sende papirer man skal ha videresendt.

Profesjonell og Hyggelig!

Lege: Bavan Balasingham Skrevet

Jeg byttet nylig fastlege til Dr. Bavan Balasingham og er meget fornøyd, han hører på meg som pasient og tar mine bekymringer alvorlig, anbefales på det sterkeste.