Labyrinten Legesenter

Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Labyrinten Legesenter

Lett å få akutt time hos.

Lege: Natalia Tracyanne Skrevet

Ryddig og enkel, kom inn med ørebetennesle, og det var jo greit å få konstantert dette, enne å motte vente på min fastlege i 10 dager..

Totalt vrak

Lege: Bjørn Roger Ness Skrevet

Uff... flyttet og måtte bytte fastlege.. etter 2 minutter var det bare å bytte igjen gitt.

Kontoret var kaotisk, mannen var stresset, og diagnosen kom aldri. Men så rakk jeg ikke å åpne munnen før monologen hans startet

Du føler deg sett

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Han ser deg, er med på samarbeidsalianse, og du opplever å få hjelp. Han smiler og er alltid blid. Effektiv. Hyggelig. Morsom. Jeg skulle gjerne valgt han som fastlege.

Til å være så fersk så virker han erfaren nok til å vurdere de tilfeller jeg har vært der for.

Flink.

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Jeg har vært hos han en gang, og kommer til å bruke han fremover. Han tok meg seriøst, virker som han har respekt for pasientene sine. Har orden og god hukommelse, og sendte flere henvisninger. Han er grundig. Lett å snakke med.

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Muhammad Anas Malik Skrevet

Seriøs og imøtekommende lege, opplever ham som reflektert og faglig dyktig. Forklarer godt. Vurderer grundige og henviser når det er nødvendig. Trygg og flink fastlege!