Colosseum Tannlege Jessheim

Telefonnummer67 02 42 2067 02 42 ...
Ringveien 23 2050 Jessheim
Colosseum Tannlege Jessheim holder til i Ullensaker

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Jessheim

Ikke helt bra

Tannlege: Anders Helgedagsrud Skrevet

Har brukt A.H. over en lengre periode. Ble anbefalt han av en kollega. Hyggelig fyr, men jeg begynner å lure på hvor nøye han er. Er hos han kun en gang pr år og da synes jeg han bør foreta en skikkelig undersøkelse, ikke kun se på bildene.
På kvitteringen står det undersøkelse , han foretok overhode ingen undersøkelse . Så litt på bildene og snakka. Betalte over 600,- kr. Var i stolen i Max 15 min og av den tiden vente jeg minst 5 min.

En veldig flink tannlege

Tannlege: Berit Alvilde Nordal Thorud Skrevet

Berit er en kjempe flink tannlege som vet hva hun holder på med. Hun er alltid blid og hyggelig. Har tannlege skrekk men etter å ha vært hos Berit er det ikke noe problem å dra til tannlegen lengre. Kunne ønske hun fortalte litt mer av hva hun gjør underveis, men bortsett fra det er jeg kjempe fornøyd. Også må jeg nevne de som sitter i resepsjonen, de er helt fantastiske og super hyggelige.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Shaheen Sæter Skrevet

Har brukt henne i flere år, og har bare posetive ting å si om henne. Dyktig, lyttende, forklarer grundig og alltid blid. Trenger ikke være redd for å gå til tannlegen når man kan gå til henne.

En veldig flink og hyggelig tannlege inkl assistenter

Tannlege: Berit Alvilde Nordal Thorud Skrevet

Jeg fikk ordnet en tann som hadde mistet en del av tannen og fylling. I tillegg utførte hun en generell undersøkelse.
Arbeidet ble utført på en profesjonell og god måte. Hun kom med gode råd for hvordan jeg skal ivareta tenne mine videre og helthetsopplevelsen min var totalt sett meget god.
Hun og hennes hyggelige assistent Linn anbefales på det sterkeste. I tillegg vil jeg også trekke frem Tone som satt i resepsjonen.
Alt i alt veldig hyggelig!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Berit Alvilde Nordal Thorud Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på 10 år, så var redd for å få mitt livs sjokk, men blir bare noen tusenlapper fattigere, men gud hvor glad jeg er for at det er Berit som skal fikse tenna mine.
Henne er lett å komme i kontakt med og er flink til å snakke underveis om hvordan det går og ga mange fine tips om hvordan vedlikeholde tennene og alt som hører til,

hun var litt brutal på første daten synes jeg, men en så herlig dame så får henne en stjerne i boka uansett ;)
ganske søt er hun også.