Colosseum Tannlege Jessheim

Telefonnummer67 02 42 2067 02 42 ...
Ringveien 23 2050 Jessheim
Colosseum Tannlege Jessheim holder til i Ullensaker

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Jessheim

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Berit Alvilde Nordal Thorud Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på 10 år, så var redd for å få mitt livs sjokk, men blir bare noen tusenlapper fattigere, men gud hvor glad jeg er for at det er Berit som skal fikse tenna mine.
Henne er lett å komme i kontakt med og er flink til å snakke underveis om hvordan det går og ga mange fine tips om hvordan vedlikeholde tennene og alt som hører til,

hun var litt brutal på første daten synes jeg, men en så herlig dame så får henne en stjerne i boka uansett ;)
ganske søt er hun også.

Sympatisk og dyktig tannlege

Tannlege: Anders Helgedagsrud Skrevet

Har lenge holdt meg unna tannlege etter flere dårlige opplevelser. Ble anbefalt å gå på sjekk hos Anders, noe jeg ikke angrer på! Anders respekterer at jeg har tannlegeskrekk, og viser hensyn. Nå har jeg endelig funnet en tannlege jeg kan stole på, og jeg kommer ikke til å bytte han ut.

Føler jeg er på et samlebånd

Tannlege: Berit Alvilde Nordal Thorud Skrevet

Opplever ingen kontakt med tannlegen annet enn at hun holder på inne i munnen. Snakker lite eller ingenting og forteller ingenting av hva hun gjør. Spør ikke om det går bra iløpet av behandling. Som pasient savner jeg en form for beroligende prat og informasjon mens jeg sitter i stolen. Har valgt å bytte tannlege.

Tannlege: Silje Støfring Skrevet

Fantastisk med stor F. Har ikke ord, hun er bare fantastisk. Snill, flink, hensynsfull. Vet hva hun gjør

Kjempe hyggelig og flink,all ros til Anders.

Tannlege: Anders Helgedagsrud Skrevet

Anders er en kjempe hyggelig og flink tannlege.Alltid flink til og forklare hva han skal gjøre,noe som er veldig betryggende.