Colosseum Tannlege Jessheim

Telefonnummer67 02 42 2067 02 42 ...
Ringveien 23 2050 Jessheim
Colosseum Tannlege Jessheim holder til i Ullensaker

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Jessheim

Veldig flink tannlege. Kjeveortopedi

Tannlege: Ester Orosz Andersen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd, hun er en dyktig profesjonell, hyggelig... Jeg så hvordan hun var med meg som pasient og hvordan hun har snakket med kollegaene sine og det var excellent.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Anders Helgedagsrud Skrevet

Anders er den beste tannlegen jeg noengang har hatt.
Veldig oppmerksom og omtenksom overfor pasienten når det gjelder alt fra behandling som utføres til psykiske utfordringer pasienten kan ha. Tar hensyn, forklarer og spør t.o.m pasienten om hva h*n synes er best 😁 Anbefales!
Ps. Alltid fin musikk 👍😂

Beste tannlegen

Tannlege: Anders Helgedagsrud Skrevet

Anders er den beste tannlegen jeg har hatt. Føler han lytter til det jeg sier og mine problemer, og anbefalte en behandling til et problem jeg har hatt lenge, som nå er helt borte. Virkelig å anbefale! Har stor tillit til at han gir meg gode råd som fungerer.
Jeg har flyttet et stykke unna Jessheim, men kommer ikke til å bytte tannlege, tror ikke jeg klarer å finne en like bra tannlege som Anders.

Fantastisk grei tannlege

Tannlege: Anders Helgedagsrud Skrevet

Anders er en utrolig flink tannlege. Veldig engasjert, hyggelig og ganske morsom. Han er veldig nøye og sjekker ting helst både to og tre ganger før han er fornøyd. Alltid så godt som smertefri behandling, alt foregår rolig, raskt og rutinert. Jeg ble fort kurert for min gamle tannlegeskrekk og synes hvert besøk jeg har hatt har vært en ganske så behagelig opplevelse.

Beste tannlegen

Tannlege: Silje Støfring Skrevet

Jeg måtte trekke en tann for flere år siden, min faste tannlege hadde ferie, og jeg måtte ringe en ny klinikk. Jeg fikk time hos Silje dagen etter, og livredd satte jeg meg i stolen. Jeg spurte og grov om alt som skulle skje, stoppet henne flere ganger i det hun skulle sette bedøvelse, og også når hun skulle starte å trekke tanna. Men hun hadde en tålmodighet som få, forklarte alt, hun ventet, og forklarte igjen, og fikk roet meg ned. Tanna ble trukket uten at jeg merket noe som helst, og siden da har hun vært min tannlege. Jeg går til henne en gang årlig, og kommer aldri til å bytte henne ut - selv om jeg nå har flyttet fra Jessheim til Vadsø. Sånne som henne vokser ikke på trær, hun er gull verdt :-)