Bestill time
Logo for Tannami

Tannami

Logo for Tannami

Om klinikken

Tannami er en tannklinikk som alltid streber etter å glede og hjelpe sine pasienter. Vi verdsetter fornøyde pasienter og møter alle med smil, åpenhet, forståelse og omsorg. Vi legger stor vekt på viktigheten av et vakkert smil. Tannami er derfor opptatt av å tilby akutt tannlegevakt innen 24 timer for alle som trenger det, uansett om du er en eksisterende pasient eller ikke.

Tannami er også opptatt til å håndtere tannlegeskrekk og tar denne typen angst på alvor. Vi tilbyr tilpasninger for å hjelpe pasienter med å føle seg så komfortable som mulig. Vi kan, for eksempel, unngå å vise instrumenter eller maskiner om det er en angsttrigger.

Våre dyktige ansatte og spesialister kan utføre alle typer inngrep. Hos Tannami vil du oppleve en tannklinikk som vil strekke seg langt for å hjelpe deg og gi deg et sunt og vakkert smil.

Telefonnummer66 98 38 8066 98 38 ... Nettsted

• Profilbilde av tannlege Geir Olsen
  • Profilbilde av tannlege Amani Andersen
    Bestill time – 590 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Arne Sebastian Rossow
    1 vurdering
  • Profilbilde av tannlege Fredrik Lindberg
  • Profilbilde av tannlege Anahita Malekshahian

Siste vurderinger av Tannami

Skygg banen

Tannlege: Geir Olsen Skrevet

Hyggelig, blid og pratsom. Litt for mye. Burde heller fokusert på jobben han tar seg (godt) betalt for. Jeg hadde to rotfyllinger hos ham. Elendig arbeid. Holdt ca et år. Så bra ut, men på den ene falt alt av, og på den andre begynte det å "lekke" fra fyllingen. Så knakk tannen i to (vertikalt). Merkelig nok skjedde disse hendelsene med få dagers mellomrom. Burde selvsagt reklamert. Men lar ikke den mannen komme i nærheten av mine tenner igjen.

Den beste tannlege (regulering) i Norge!

Tannlege: Björn Ulrich Winter Skrevet

To forskjellige tannleger ville fjerne 4 (FIRE!!!) friske tenner hos en 11-åring for å begynne med tannregulering. Vi trodde ikke på slike vurderinger. Så fant vi Björn som har sine vitenskapelige metoder. Etter 12-13 mnd med tannregulering har datteren vår et Hollywood smil med ALLE tennene på plass. Vi er kjempelykkelige alle sammen.
Legen anbefales på det varmeste!

Veldig bra tannlege

Tannlege: Geir Olsen Skrevet

Jeg har alltid hatt mange problemer med tennene mine, og Geir Olsen er den beste tannlegen jeg har hatt. Trivelig fyr med moderne utstyr som alltid forklarer grundig hva han driver med. Jeg fortsetter med ham, og har fått kontroll på min vanskelige tanngard.

Fullstendig useriøs

Tannlege: Geir Olsen Skrevet

Har første konsultasjon fordi jeg ønsket en tannlege nærmere der jeg bor. Har mistet en fylling som han stapper inn så jeg får rester i hele munnen. Får pristilbud på 7500 kr for ny krone. Fyllingen faller ut et par timer senere og når jeg klager får jeg ingen forståelse. Fullstendig useriøst. Gammelt utstyr og elendig kundeservice.

En veldig blid og positiv tannlege

Tannlege: Geir Olsen Skrevet

Alltid i godt humør og informerer bra, er rask og sikker.Har kompetanse på å lære opp barn til å puste riktig for å unngå regulering. Kan mye om kjeveleddsdysfunksjon. Lå i forkant av miljøet som nå endelig behandler kjeveleddsdysfunksjon (TMD) i Norge. Det er mye eksperimentelt arbeid. Kjenner til ALF-skinne ( Alternative Light-wired Functional). Anbefaler denne ved ustabilitet sideveis og setter inn skinne. Man føler seg alltid velkommen.