Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Belæret og litt nedlatende

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Har fått Eline som lege nå. Jeg syns hun var veldig hyggelig og forståelses full de 2 første gangene jeg var der. Etter og ha vært der på et parr timer til, er jeg ikke fornøyd. Hun er veldig opphengt i ett spesifikt tema om min sykdomshistorie som hun tar opp hele tiden og snakker lenge om. Før jeg kan fortelle hva det faktiske problemet for at jeg kom er. Bytter fastlege, da jeg føler hun er mer opptatt av det ene problemet enn hva jeg faktisk kommer ditt for. Jeg liker hun så absolutt ikke og jeg anbefaler henne ikke til noen!

Følger ikke med.

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Hun var lite interessert å lytte, brukte mest tid på å snakke om seg selv og skrev mangefull informasjon på reseptene mine så de på apoteket ble usikre.

Virker desverre som en person uten særlig empati og er mest opptatt av seg selv.

Aldri mer

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Lite hyggelig,spydig,lytter ikke. Virker ikke interessert i og hjelpe pasienten.

Skremmende at det finnes slike innen helse sektoren.

Dette er vår opplevelse av denne doktoren.

Skremmende!!

Overlegen

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Som andre har beskrevet, humørsyk og om du ikke er fornøyd og er menneskelig irritert (uten å være frekk), viser da at han bryr seg mest om å få respekt selv om han ikke fortjener det.
Oppriktig interresert i å hjelpe, gjør en god jobb når det først er mulig, men stygt redd for at han er mer selvhøytidelig. Anbefaler ikke for sårbare mennesker da jeg ikke synes å bli møtt med forståelse ved psykiske plager.

Dyktig og svært imøtekommende lege!

Lege: Christian Nyquist Skrevet

En dyktig ung lege som vet hva han snakker om. Tar seg alltid god tid til pasienten og gjør sitt ytterste for å hjelpe pasienten.

Stor fornøyd. Anbefales veldig!