Bestill time
Logo for Din Tannklinikk DA

Din Tannklinikk DA

Logo for Din Tannklinikk DA

Om klinikken

Velkommen til Din Tannklinikk på Helsfyr! Vi er dedikerte til å gi deg en behagelig og moderne tannbehandling. Med over 20 års erfaring har våre omsorgsfulle tannleger spesialisert seg innen ulike områder av odontologi. Vårt sammensatte team, bestående av tannleger, oralkirurger og tannhelsesekretærer, jobber hardt for å sikre at alle våre pasienter blir møtt med omsorg og profesjonalitet.

Vi holder oss kontinuerlig oppdatert med moderne utstyr og metoder for å kunne tilby deg den beste behandlingen. NAV-garanti aksepteres, og vi tilbyr direkte oppgjør med Helfo for å gjøre betalingsprosessen enkel og smidig. Hos oss står god kommunikasjon i fokus, og vi tar oss den tiden som trengs for å forstå dine behov og gi deg tydelige anbefalinger. Når du besøker oss, blir du en viktig del av vår tannlegefamilie.

Vi oppfordrer deg til å prioritere nødvendig tannbehandling og vi tilbyr fleksible delbetalingsløsninger. Vi ønsker å bidra til at behandlingen tilpasses din kalender, og vi forklarer grundig de anbefalte tiltakene samtidig som vi gir deg et oversiktlig kostnadsanslag.

Vi ser frem til å kunne bistå deg med å oppnå god tannhelse og et strålende smil. Takk for at du velger Din Tannklinikk for din tannpleie.

Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Noor Alam Saleem Raja

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Flink

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Jeg må inrømme at den indre rasisten i meg var litt skeptisk til å velge en tannlege med et navn som jeg fordomsmessig ellers ville forbundet med bilvaskebransjen, men prisene var veldig attraktive, så jeg ga Tannklinikken en sjans. Jeg var altså bekymret og nervøs når jeg kom der, men jeg ble betrygget veldig raskt etter at jeg kom. Hyggelig betjenting, tilsynelatende nytt og skinnende utstyr og Manzar kommuniserer dessuten bedre enn noen annen tannlege jeg har prøvd. Prisene er dessuten veldig gode, åpningstidene er lenger og bedre enn andre tannleger.

Jeg er også fornøyd med behandlinga, jeg er ingen ekspert på feltet, men jeg opplevde ikke noen unødvendige smerter, har ikke hatt noen komplikasjoner i ettertid, og tennene mine føles veldig bra nå.

Jeg kan altså anbefale tannklinikken på det sterkeste.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Amer er en meget behagelig og dyktig tannlege. Han anbefales spesielt til alle som har tannlegeskrekk fordi han har en veldig behagelig og rolig opptreden. Alltid blid og hyggelig og meget omsorgsfull overfor sine pasienter.

I en klasse for seg

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

En meget dyktig tannlege som virker sikker i sitt arbeid. I tillegg er han god til å kommunisere og alltid blid og hyggelig. Anbefales!

Beste tannlege, Best i test, Best på pris.

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Din tannlege klinikk er best på pris. Jeg har brukt dem i flere år. Dyktige tannleger og god service.