Din Tannklinikk DA

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Dyktig tannlege og flink med folk.

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Jeg kommer aldri til å bytte tannlege, han har ordnet mine tenner i mange år nå og er flink i sitt arbeide og er superhyggelig i tillegg. Tannlegeskrekk? Ikke når man har en så herlig tannlege som Manzar :)
Anbefaler han til alle mine venner.

Flink

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Jeg må inrømme at den indre rasisten i meg var litt skeptisk til å velge en tannlege med et navn som jeg fordomsmessig ellers ville forbundet med bilvaskebransjen, men prisene var veldig attraktive, så jeg ga Tannklinikken en sjans. Jeg var altså bekymret og nervøs når jeg kom der, men jeg ble betrygget veldig raskt etter at jeg kom. Hyggelig betjenting, tilsynelatende nytt og skinnende utstyr og Manzar kommuniserer dessuten bedre enn noen annen tannlege jeg har prøvd. Prisene er dessuten veldig gode, åpningstidene er lenger og bedre enn andre tannleger.

Jeg er også fornøyd med behandlinga, jeg er ingen ekspert på feltet, men jeg opplevde ikke noen unødvendige smerter, har ikke hatt noen komplikasjoner i ettertid, og tennene mine føles veldig bra nå.

Jeg kan altså anbefale tannklinikken på det sterkeste.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Amer er en meget behagelig og dyktig tannlege. Han anbefales spesielt til alle som har tannlegeskrekk fordi han har en veldig behagelig og rolig opptreden. Alltid blid og hyggelig og meget omsorgsfull overfor sine pasienter.

I en klasse for seg

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

En meget dyktig tannlege som virker sikker i sitt arbeid. I tillegg er han god til å kommunisere og alltid blid og hyggelig. Anbefales!

Beste tannlege, Best i test, Best på pris.

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Din tannlege klinikk er best på pris. Jeg har brukt dem i flere år. Dyktige tannleger og god service.