Odontia Byporten Tannlegesenter

Jernbanetorget 6, Byporten Shopping (plan 2) 0154 Oslo
Odontia Byporten Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Byporten Tannlegesenter

Fantastisk flink.

Tannlege: Oua Fia Hadaoui Fasting Skrevet

Fia er utrolig rolig og flink. Gir en bra forklaring om hva som må gjøres. Har hatt henne som tannlege siden 2004.

Min faste tannlege i mange år - jeg bytter ikke

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Mehwish er ikke bare dyktig, men også pedagogisk. Ting andre tannleger fortalte meg, fikk Mehwish meg til å forstå.

Det er alltid en glede å komme til Mehwish og den årlige sjekken føles som å møte en gammel venn igjen.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Oua Fia Hadaoui Fasting Skrevet

Fikk anbefalt Fia av en kollega, og hun er helt fantastisk! Flink til å forklare tydelig underveis. Man merker at hun ikke er opptatt av å finne feil for å tjene penger. Hun utfører ikke en behandling med mindre der er nødvendig. Det er første gang jeg har tenkt at et tannlegebesøk har vært hyggelig. Jeg tror Fia er midt i blinken for de med tannlegeskrekk! Anbefales på det varmeste.

En fantastisk dame!

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Da jeg kom til Mehwish Pervaiz første gang akutt i januar for 4 år siden , var jeg sikker på at jeg skulle besvime.
Mehwish tok godt hånd om meg , forklarte hele tiden hva hun gjorde å så an hvordan jeg var/reagerte .
Og det gjør hun den dag i dag.
Jeg gleder meg ikke til å gå dit, men jeg vet så fort jeg er inne i stolen og hører stemmen hennes at alt går bra og at jeg er ivaretatt :)
Et mer menneskelig og varm person enn henne skal du lete lenge etter.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Mehwish er en utrolig dyktig tannlege som alltid tar seg tid til å forklare hva hun gjør. Selv om vi bare sees en gang i året husker hun meg når jeg kommer, og hva vi pratet om sist. Hun gir også gode og konstruktive råd om hvordan man kan bedre tannhelsen.