Odontia Byporten Tannlegesenter

Jernbanetorget 6, Byporten Shopping (plan 2) 0154 Oslo
Odontia Byporten Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Byporten Tannlegesenter

Dyktig tannlege, anbefales!

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Er svært godt fornøyd med Mewish. Hun forklarer hva hun gjør underveis, noe som er veldig positivt for en som ikke liker å gå til tannlegen. Hun er hyggelig, og jeg har inntrykk av at hun kan det holder på med. Anbefales for de som ønsker en flink, direkte og hyggelig tannlege.

Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt!

Tannlege: Linn-Kjersti Sundar Skrevet

Linn var helt fantastisk! Blid og hyggelig, og ivaretar deg som pasient. Veldig tydelig at hun vet hva hun driver meg, og forklarer underveis hva hun gjør og hvorfor. Har fått meg ny fast tannlege i Oslo!
Også et pluss at klinikken tilbyr timer utenom 8-16, slik at man slipper å ta fri fra jobb for å dra til tannlegen.

Strålende fornøyd

Tannlege: Linn-Kjersti Sundar Skrevet

Linn-Kjersti møter deg alltid med et smil og er genuint interessert i å hjelpe deg. Veldig tydelig at hun vet hva hun driver med. Har flyttet litt rundt, og har vært hos mange forskjellige tannleger, men Linn-Kjersti er desidert den beste og hyggeligste jeg har vært hos. Tannlegen er ikke noe de fleste har lyst å dra til, og dyrt er det også, men Linn-Kjersti gjør det betraktelig bedre!

Den desidert BESTE tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

For en med en anelse tannlegeskrekk var besøket hos tannlege Fasting en ny opplevelse! Hans klare og tydelige forklaring på hva som burde gjøres kombinert med en total smertefri tranntrekking gjør at jeg med stor sikkerhet kan anbefale denne mannen! Et ekstra pluss for den rolige og gode atmosfæren, samt hans "tilstedeværelse"! Her har mange leger og tannleger mye å lære:)

Denne tannlegen har mine beste anbefalinger.

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

Fasting forsøker mindre tiltak der det kan være fornuftig, fremfor å selge inn og gjennomføre mer inngripende tiltak. Jeg oppfatter han som faglig dyktig, god til å kommunisere og det oppleves også som om han er presis og "lett på hånden" når han jobber. Har brukt denne tannlegen i en god del år nå, og er fornøyd med det.