Odontia Byporten Tannlegesenter

Om klinikken

Velkommen til din tannlege i Oslo. Byporten Tannlegesenter er et moderne tannlegesenter med bred kompetanse og erfarne tannleger. Smertefri behandling til fornuftig pris.

Byporten Tannlegesenter åpnet i Oslo sentrum i 1999. Vi holder til i 3. etasje i Byporten Shopping i tilknytning til Oslo S. Du kan gå tørrskodd fra trikk, bane, buss eller tog opp i våre lokaler eller vi kan tilby parkering i underetasjen av bygget med heis opp til tannlegesenteret.

Klinikken drives av tannlege Elizabeth Günther som har over 30 års erfaring fra tannlegepraksis.

Vi har i dag 14 tannhelsesekretærer, tannpleier, 8 tannleger, spesialist i endodonti (rotfyllinger) samt et helt narkoseteam med anestesilege og anestesisykepleier tilknyttet virksomheten i Byporten. Sammen kan vi tilby et bredt spekter av oppdatert tannbehandling uten smerter.

Våre tannleger og sekretærer er svært omsorgsfulle og har lang erfaring i yrket. Våre behandlinger bygger på kunnskap og kompetanse. Vi kan tilby blant annet:

* Tannlegevakt i Oslo (åpent 8-21 hver dag man – fre, lør 10-16)
* Akutthjelp hos tannlege (vi tar i mot alle)
* Smertefri behandling
* Implantatbehandling
* Kosmetisk behandling
* Alltid åpent hele sommeren og i romjulen hos Byporten Tannlegesenter

Telefonnummer22 34 82 0022 34 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Jernbanetorget 6, Byporten Shopping (plan 2) 0154 Oslo
Odontia Byporten Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia Byporten Tannlegesenter

Enestående Fia

Tannlege: Oua Fia Hadaoui Fasting Skrevet

Kom nettopp fra min tannlege, Fia Fasting.
Jeg har aldri tatt meg tid til å skrive en vurdering av en opplevelse fra helsesektoren - hverken negativ eller positiv.

Derimot har jeg nesten ikke ord for hvor enestående Fia er. Ikke bare som tannlege, men også som person.
Varm, tilstede, åpen, ærlig og ikke minst utrolig dyktig og omtenksom. Jeg er rett og slett svært takknemlig for relasjonen.

Kan ikke skrive mer enn at Fia kan anbefales på det sterkeste. Punktum.

Fantastisk

Tannlege: Oua Fia Hadaoui Fasting Skrevet

Fia er en svært dyktig og ikke minst blid og hyggelig dame. Hadde ikke vært til tannlegen på noen år, og fikk anbefalt hun av en kollega. Hun forklarte hele tiden hva hun gjorde, var rask og utrolig flink. Vil også legge til at tannlegeassistenten hennes var kjempekoselig, og at man ble tatt godt imot fra første stund. Anbefaler henne varmt :-)

Dyktig tannlege

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

Har vært hos Lasse nå i noen år nå - utrolig dyktig i jobben sin! Rolig og behagelig, og svært profesjonell. Alltid hyggelige de som jobber der, og får stort sett time fort om det er noe som haster. Som andre skriver er det noe dyrere enn andre steder, men det ligger så sentralt at det må man nesten ta med i beregningen.

Lite hyggelig opplevelse.

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Hadde en hastetime hos tannlegen da jeg knakk en tann. Tannlegen viste lite forståelse og var lite empatisk.

Hurra for Fia!

Tannlege: Oua Fia Hadaoui Fasting Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år da jeg først kom til Fia. Og etter det har det blitt hvert år.

Hun har hjulpet meg med alt fra små hull til rotfylling og krone. Og hele tiden med et smittende humør og stort smil. Det er rett og slett en glede å komme til time hos henne!

Meddelsom og inkluderende i arbeidet, du vet alltid hva som skjer og hvorfor. Metodisk og effektiv, som resulterer i at du ikke behøver å ligge stolen lenger enn nødvendig.

Og, kanskje viktigst: Raus på småtuber med tannpasta og andre tannhelseprodukter. :)

Jeg kan på det varmeste anbefale Fia!