Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Festningen Tannklinikk & Endodontisenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Festningen Tannklinikk & Endodontisenter

Fantastisk tannlege og menneske

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Lars Døving er den mest fantastiske tannlegen jeg har møtt. Superdyktig, hyggelig, hjelpsom og empatisk. Jeg slet med store tannsmerter i mange år og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Etter å ha vært hos mange forskjellige ulike ble jeg tilslutt anbefalt Lars av flere tannleger uavhengig av hverandre. Fra første møte ble jeg varmt tatt i mot og ble tilslutt kvitt mine plager som viste seg å være neuropati. Beste tannlegen/ spesialisten i Oslo. Men travel og populær fyr så book time i god tid :)

Arrogant

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Jeg skulle få innsatt en krone og fikk en dobbelttime hos Lars Martin Døving. P.g.a. lang bilkø rakk jeg ikke timen. Jeg ringte senere på dagen for å få ny time, og tannlegen fortalte da at han ville belaste meg for kr. 2.000,- Jeg spurte om han kunne redusere beløpet, men det kunne han ikke gjøre, fordi beløpet allerede var lagt inn på data. Sekretærene hans var sjokkerte og ba meg skifte tannlege.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Dorte Buschmann Jægersen Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Dorthe som tannlege. Det er første gang jeg har vært hos tannlege til vanlig tannsjekk og tannrens hvor det ikke gjorde det minste vondt eller var ubehagelig. Hun er flink til å forklare hva hun gjør slik at man føler seg i trygge hender og gir gode råd til tannpleie. I tillegg til å ha god kompetanse, så er hun også trivelig.

Fantastisk

Tannlege: Lars Martin Døving Skrevet

Behagelig, alltid tilgjengelig, topp kvalitet, rolig atmosfære

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Dorte Buschmann Jægersen Skrevet

Dorte er rolig, behagelig og vennlig, og hun lytter oppmerksomt til spørsmål og bekymringer. Man føler seg virkelig sett!

Tannsjekk og behandling utføres på en god og nøyaktig måte, og Dorte er opptatt av at man ikke skal bore/behandle med mindre det virkelig er nødvendig. Gir gode tips til tannhygiene.

Klinikken er ren og lys, og alle de ansatte veldig profesjonelle. Ingenting å utsette, anbefales helhjertet.