Kirurgiklinikken

Kirurgiklinikken holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kirurgiklinikken

Frode ER SÅ FLINK

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Åh, for en kirurg! Jeg haater tannlege og fikk hetta da jeg fant ut at jeg måtte fjerne to visdomstenner i fjor. Ble henvist til Frode og ba om konsultasjon på forhånd. Her fikk jeg snakke ordentlig med Frode, legge en plan for smertedekning og medisinering og bli betrygget på at jeg var i gode hender. Jeg følte at autonomien min ble respektert og fikk velge selv hvordan jeg ville medisineres for å føle meg tilstrekkelig beroliget men likevel våken og til stede. Jeg kommer nok aldri til å ha det spesielt hyggelig hos tannlegen, men Frode gjorde begge opplevelsene så gode som de kunne bli. Han var innmari kjapp begge gangene da en visdomstann skulle tas ut. Begge ganger ble jeg stresset for at såret ikke helte ordentlig og begge ganger ble jeg tatt imot med tålmodighet og forståelse, og invitert til å komme innom en ukes tid etter at tennene var fjernet. Da fikk jeg skylt sårene og ble betrygget om at alt så riktig ut. Med andre ord: Frode var ikke bare effektiv og sørget for at jeg ikke måtte lide mer/lengre enn høyst nødvendig, han var også kjempeflink til å håndtere angsten min både før og etter inngrepene. Assistentene er også kjempeflinke og jeg slapp å føle at jeg hadde ørten hender og instrumenter i kjeften. Frode anbefales på det ALLER sterkeste!

Topp tannlege

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Var i dag for å fjerne en brukket tann.
Topp og beroligende behandling av han og sekretær, gruet meg men det gikk fort over. Takk og god jul🤶🎅🎄

Trygg, grundig og effektiv kjevekirurg. Anbefales!

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Ble møtt med en varm velkomst hos Dr Risheim og hans assistent. Følte meg veldig trygg og ivaretatt både før, under og etter inngrepet. Han er grundig og effektiv. Anbefales på det sterkeste!

God kirurg

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Grundig, rask og trygg fjerning av visdomstenner. Etter min vurdering en meget dyktig kirurg.

Han var saklig og trygg, forklarte hva han gjorde underveis.

Stilte kanskje litt få spørsmål før han begynte inngrepet. Fjernet tanna på 10 min blank :)

Meget dyktig!

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Ble henvist til kirurgiklinikken fra min vanlige tannlege etter en meget dårlig opplevelse fra et annet sted som vekket opp igjen tannlegeskrekken min. Fikk god forklaring på hva som skulle gjøres og ble og hørt om mitt ønske om å sove igjennom inngrepene og er veldig takknemlig for det!😌 Nå skal jeg tilbake til min vanlige tannlege og jobbe med å gjenvinne trygghet i tannlegestolen igjen. Veldig god service hos kirurgiklinikken med god atmosfære. Eneste lille minus er informasjon og nok smertestillende etter inngrepene- men så var jeg ikke helt mottakelig for informasjon heller pga søvnighet 😏🦷