Colosseumklinikken AS Avd Stavanger

Haakon VIIs gt 7 4005 Stavanger
Colosseumklinikken AS Avd Stavanger holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Stavanger

Dårlig oppfølging

Tannlege: Kjetil Nilsen Kaland Skrevet

Ved første besøk hadde ikke tannlegen tid til å ta timen, jeg fikk derfor tannpleier.
Neste gang (nov) skulle jeg ha røntgen og henvisning for å ta ut visdomstann. Jeg fikk beskjed om at det kom til å ta 2 uker å få time hos spesialist. Etter jul tok jeg kontakt igjen siden ingen hadde ringt, men da hadde ikke henvisningen blitt sendt en gang!
Pga at spesialisten kun er på Sola 2 dager/mnd, passet det ikke med time der, og jeg spurte derfor tannlegen om å bli henvist til en annen klinikk. De ville ikke sende henvisning på e-post, men lovet å sende med posten. En uke etter ringte jeg for å følge opp, men de hadde "ikke hatt tid" til å sende henvisningen videre. Venter fortsatt.
Ikke velg denne tannlegen om du trenger god oppfølging, det virker det som han ikke har tid til...

Anne er best

Tannlege: Anne Bue Hermez Skrevet

Har hatt Anne som tannlege i 9 år og kan si meg svært fornøyd. Anne er faglig flink, profesjonalitet, forståelsesfull, empati, hjertelig og vennlig tannlege.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Anne Bue Hermez Skrevet

Fikk rask hjelp og ble forklarte nøye hvordan min tannhelse er. Hun gjorde en kjempe jobb og var forsiktig. Denne tannlegen kan anbefales! Tusen takk for veldig god hjelp.

Kan sine saker og er effektiv

Tannlege: Kjetil Nilsen Kaland Skrevet

Har gått til Kjetil et par år, og ingen andre tannleger jeg har gått til kommer i nærheten. Han kan sine saker!

Profesjonell og dyktig

Tannlege: Anne Bue Hermez Skrevet

Anne kommuniserer godt og forteller hva hun gjør før hun gjør noe. Dette skaper større trygghet for meg som pasient, og jeg gruer meg aldri til tannlegebesøket. Fantastisk flink og snill tannlege :) alltid musikk i bakgrunnen og en kjempesnill islandsk assistent, de kommuniserer bra sammen og utgjør et bra team. Anbefales!