Tannklinikken Skeie

Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Tannklinikken Skeie holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Tannklinikken Skeie

Virkelig et øye for pene tenner!

Tannlege: Rune Skeie Skrevet

Har vært her et par ganger for å gjøre noen mindre kosmetiske endringer på tennene mine, og jeg er utrolig fornøyd med resultatet. Han var også utrolig imøtekommende og morsom!
Kontoret var helt topp moderne og det var ikke som å komme inn på et slitent gult kontor som man ofte finner, dagens aviser og kaffemaskin med stort utvalg av smaker var også tilgjengelig.

Meget dyktig

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

En behagelig opplevelse på noe særdeles ubehagelig. Vært redd for tannlegen hele livet. Men, det var før jeg gikk til Sletmo.

Verdens beste tannlege:):)

Tannlege: Anne Therese Omdal Skrevet

Flink,hensynsfull,behagelig,tolmodig,kunnskapsrik+++++

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Tannlege som er utrolig dyktig. Flink til å hjelpe pasienter med sprøyteskrekk og/eller tannlegeskrekk. Gjør det å gå til tannlegen så hyggelig og behagelig som et slikt besøk kan bli. Min faste tannlege og håper ikke jeg noensinne trenger å bytte.

Den beste tannlegen EVER!

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Jeg kjører lang vei bare for å holde denne tannlegen, har vært igjennom mange av de opp i gjennom men Bjørn Sletmo slår alle. Jeg tror det sjelden vare å føle at man har fått valuta for pengene hos en tannlege, men det gjør man virkelig her. Har sendt de tilbakemelding tidligere at denne karen er virkelig god på det han driver med samt yter alltid det lille ekstra som gjør at man føler seg godt tatt vare på. Anbefaler Bjørn på det sterkeste.