Tønsberg Tannhelse

Tønsberg Tannhelse holder til i Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Tannhelse

Dyktig og hensynsfull

Tannlege: Magnus Dahl Eide Skrevet

Magnus er en veldig dyktig og omtenksom tannlege, den beste jeg har hatt. Han har rettet opp i mange feil gjort av mine tidligere tannleger. Han arbeider raskt og hensynsfullt, og gir god informasjon under veis om hva og hvorfor han gjør som han gjør.

Den beste tannlegen

Tannlege: Magnus Dahl Eide Skrevet

Flink, hyggelig og omtenksom tannlege. Det første han spurte meg om da jeg begynte hos han var: Er du redd for tannlegen? Det var jeg - men ikke lenger når jeg går hos han :-)

Profesjonell og helhjertet

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Haakon er den flinkeste tannlegen jeg vet om, og jeg føler meg alltid 100% trygg på at han gjør en glimrende, helhjertet og profesjonell jobb. Han kan sitt fag!! Jeg vil anbefale ham på det varmeste til alle, men også for folk som gruer seg til å gå til tannlege - siden han er så rolig, vennlig og særdeles dyktig.

Inman aligner

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Dyktig og nøye tannlege som er god på og forklare et realistisk resultat! God estetisk sans, strålende fornøyd! Anbefales på det varmeste.

Meget god tannlege.

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Anbefaler tannlege Haakon Andersen på det varmeste. Alltid blid og hyggelig når man kommer til ham og hans sekretær, på ett rent, flott og sentralt tannlege senter. Hatt mange tannleger igjennom åra, men Haakon er den beste jeg har vært borti. Meget kompetent tannlege med alltid topp gjennomført arbeid. Er lett å slappe av i tannlegestolen hans når han jobber med tennene. Han er og flink til å spørre og gi råd. Vært kunde oss han i noen år nå. Virkelig fornøyd :)