Tønsberg Tannhelse

Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Tønsberg Tannhelse holder til i Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Tannhelse

Beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Flink, presis og grundig. Alltid gode resultater og gjennomtenkte løsninger. Anbefales på det sterkeste.

En svært dyktig og grundig tannlege

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Denne tannlegen lytter til pasienten, og gjør grundige undersøkelser før han foreslår en løsning.
Han er spesielt opptatt av og interessert i å løse estetiske såvel som funksjonelle problemstillinger.
Mitt feilbitt med slitasjeproblematikk ble løst med Invisalign i kombinasjon med påfølgende oppbygging av nedslitte tenner. Jeg er strålende fornøyd med resultatet. Jeg er tannlegen en stor takk skyldig og kan anbefale han til enhver som ønsker seg en flink tannlege.

Svært dyktig,, nøye, informativ og ikke minst hyggelig tannlege.

Tannlege: Mårten Andrew Engvoldsen Skrevet

Jeg ble overført fra Nørstebø til Mårten, og må si Tønsberg Tannhelse har fått enda en svært flink og hyggelig tannlege i stallen. Han forklarer hva som gjøres, gir gode råd og informerer underveis. Jeg håper å beholde Mårten lenge som 'min' tannlege!

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Magnus Dahl Eide Skrevet

Jeg har trukket tre av fire visdomstenner hos Eide. Han er rett og slett en utrolig dyktig tannlege, og en veldig hyggelig person. Helt smertefri og rask behandling, dessuten svært god oppfølging i etterkant. Generelt god service, flotte lokaler, god pris, og lett å få time, de jobbet for å få meg inn på hastetime. Anbefaler både Eide og Tønsberg tannhelse på det sterkeste! Dette er mannen om du har tannlegeskrekk.

Veilende og dyktig.

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Jeg kom til dr. Haakon Andersen i en fortvilet tilstand og ble møtt med empati . Fikk en avklarende helhetsvurdering. Planen og det grundige forarbeidet / funksjonelle modellen som ble laget for protetikk så jeg fram til å bli virkelighet , dog noe usikker om tidspunkt for å utføre dette er det riktige. Tross min tvil og mulig urimelige forventninger , ble jeg behandlet med respekt og tålmodighet. Legen var villig til og med bruke materialer for delproteser han ikke hadde brukt før og ordnet med det etter mitt ønske. Jeg vil anbefale Haakon Andersen til alle som ønsker en meget hyggelig, klok og dyktig tannlege. Bare gode ord også si om hans sekretær.