Odontia Varna Tannlegesenter

Odontia Varna Tannlegesenter holder til i Moss

Siste vurderinger av Odontia Varna Tannlegesenter

En enestående tannlege

Tannlege: Jon Olav Kubberød Skrevet

Etter at min mangeårig tannlege pensjonerte seg ble jeg overflytter til en som klarte å gjøre meg livredd for tannleger. Så redd at jeg ikke turte å oppsøke tannlegen. Etter par år med plager og hull i tennene, måtte jeg oppsøke en tannlege. Desperat ringte jeg min gamle tannlege og spurte om han viste om noen. Ble anbefalt Jon Olav. Jeg husker første møte. Jeg var vettskremt. Og sa klart i fra at jeg hadde sånn frykt for tannleger. Samt at jeg hadde hatt et par dårlige opplevelser hvor jeg hadde svimt av. Jeg sa også at det sku lite til, for at jeg kunne gå fra "åstedet". Jon Olav tok det veldig pent. Med et lunt smil og hverdagsprat. Vi hadde jo felles kjente. Han fikk styr på galskapen. Til han valgte å spesalisere seg. Da ble jeg overflytta til en annen en. Som Jon Olav mente jeg kunne være like trygg hos. Han tok feil. Jeg har skrekk igjen. Og tør ikke å oppsøke tannlegen igjen. Til tross for masse plager med tennene og kjeven. Og burde hvertfall gjort noe for 2 år siden.

Den beste tannlegen

Tannlege: Ola Hall Skrevet

Veldig fornøyd med tannlegen Ola Hall.
Takk for den jobben du gjør.
Veldig god omsorg, komfort, trygghet. Jeg er fornøyd med resultatet jeg har fått.

Veldig fornøyd

Tannlege: Martine Norheim Bachke Skrevet

Martine har vært min tannlege de siste 4 årene. Dette er en av de beste tannlegene jeg har vært borti. Hun er alltid blid, positiv og jeg føler meg godt ivaretatt. Hun tar seg tid til meg, forklarer ved eventuelle spørsmål og gjør hele opplevelsen veldig bra. Henter meg alltid inn til timen til oppsatt tidspunkt. Anbefaler denne tannlegen. Det er litt stive priser, men verdt det.

Anbefalles!

Tannlege: Ola Hall Skrevet

Veldig flink tannlege. Hvis du har tannlege skrekk anbefalles Ola på det sterkeste. Han er veldig dyktig.

Super protetiker

Tannlege: Sigurd Schneider Skrevet

Sigurd er dyktig og sikker i det han driver med.
Jeg har brukt ham flere ganger og resultatet er prima.
En spesiell ting er at han alltid er så blid og humøret hans smitter.