Varna Tannlegesenter

Telefonnummer69 26 49 0069 26 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Varna Tannlegesenter holder til i Moss

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Varna Tannlegesenter

Anbefales alle med tannlegeskrekk

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Tar hensyn til angst. Beroligende og veldig tillitsvekkende. Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år pga redsel og gruet meg veldig. Men her fikk jeg bestemme alt selv og styre fremgangen og fikk alt nøye forklart og følte meg trygg. Og ingen smerte ! Hvis du er redd, gå til han her .

Imøtekommende og beroligende

Tannlege: Martine Norheim Bachke Skrevet

Martine er ei veldig hyggelig dame, som har peiling på det hun gjør, og svarer på det du måtte lure på. Hun tar seg god tid og bryr seg om at du skal ha det godt nedi tannlegestolen.

Fantastisk flink!

Tannlege: Kari Jensine Ruud Skrevet

Dette er den beste, mest varsomme og effektive tannlegen jeg noen gang har vært hos! Anbefales på det varmeste!

Beste tannlegen man kan tenke seg!

Tannlege: Rune Børslett Skrevet

Børslett er en meget kompetent og dyktig tannlege, som lett får pasienten til å føle seg vel. Han er imøtekommende, kunnskapsrik, omgjengelig og ikke minst lytter til pasienten. Han er god på å forklare, man føler seg godt ivaretatt. Børslett er også autorisert til å sette botox. Om man trenger å få satt botox, gå til han, han er svært dyktig. Er det noen som er eksperter på muskulatur i toppdelen av kroppen, så er det nettopp tannleger. Børslett er en fantastisk dyktig tannlege, selv for de med tannlegeskrekk. Han utfører jobben på en rolig og skånsom måte, med god kommunikasjon med pasienten.

En veldig behagelig og profesjonell tannlege

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Lars -Fredrik Gjølstad fremstår som en vennlig og dyktig fagperson. Han tar seg tid til å forklare og gir gode og utfyllende svar på pasientens spørsmål.