Fagernes legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes legesenter

Varm, dyktig og

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

I.M. Røn har vært fastlegen min hele livet. Hun er varm, omtenksom og dyktig i jobben sin. Hun tørr å si fra, og jeg går alltid derfra med en følelse av å ha blitt tatt på alvor.
Hun har hendvist meg og barna videre til både sykehus og andre instanser når hun har vært i tvil.
Hun lar seg ikke pille på nesen av noen, hun gjør det hun mener er det beste for pasientene sine. Det er jeg veldig glad for!
Hun skaper tilitt og jeg føler jeg kan stole på henne. Makan til fastlege skal man lete lenge etter, jeg er så glad for at hun er fastlegen min!

En engasjert lege med tid til å lytte.

Lege: Esben Trygve Evensen Skrevet

Jeg føler meg godt ivaretatt som pasient. Det er ikke noe tidspress, jeg får anledning til å forklare symptomer og egne synspunkter.
Henvisninger blir raskt ekspedert og legen ringer når svar foreligger.
Nesten som i gamle dager da man kalte det "huslege."
Er veldig fornøyd!!

Veldig bra lege

Lege: Per Einar Jahr Skrevet

forståelse,prate sammen om alt,tid til ein,tillit,følger nøye opp.opptatt av ein,forklarer ting,blid

Du får ingen bedre lege!

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Inger Marie er verdens beste lege! Hun er alltid forståelsesfull og empatisk. Hun opptrer med en slags kjærlig profesjonalitet. Hun snill og god, og alltid ærlig og forklarer godt. Hun tar meg på alvor, og bruker god tid. Hun er rolig og alltid blid :) Jeg føler det trygt å komme til Inger Marie.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Empatisk lege som virkelig tar seg tid til å høre på pasientene. Samtidig veldig effektiv. Henviser videre og tar prøver der det trengs. Man føler seg aldri dum når man lufter en idé til diagnose. Jeg har aldri følt meg så ivaretatt av noen lege hele mitt liv.

Har heller aldri opplevd at hun er særlig forsinket. Veldig hyggelig personale ellers på kontoret. Kan ikke komme på forslag til bedringer her i det hele tatt.

Stor fordel med nettside der man kan bestille time og sende melding til legen.