Fagernes legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes legesenter

God fastlege

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

God lege som tar seg tid til høre på pasienten, man føler seg godt mottatt og ingen plager er "for små". Hun er tydelig på hva hun kan og hva hun er usikker på. Ved usikkerhet henviser hun og tar ting seriøst. Syns hun er en super samtalepartner og har hatt god nytte av å snakke med henne om ting tynger psykisk. Følger godt opp og ved langvarige plager er hun flink til å ringe for å høre hvordan det går, både med meg og barna. Beste fastlegen jeg har hatt.

En av Ullensakers beste leger!

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Hjertevarm og så god! Ser deg og tar vare på deg! Følger opp prøver osv. Helt fantastisk lege som anbefales på det varmeste! Så glad jeg har henne som lege!

Lyttende og tillitsfull

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Hun hører og ser deg. Tar dine problemer på alvor. Henviser videre hvis det er noe hun ikke vet/kan.

En lege som gir deg tid

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Jeg har ikke vært borti maken til lege enn Monica. De fleste leger jeg har vært hos har det alltid travelt med å komme til neste pasient. Men Monica lar deg snakke ferdig og virker oppriktig interessert i hvordan du har det. Tommel og opp og seks på terningen fra meg.

Det eneste som drar ned helheltsintrykket er de som svarer i telefon på fagernes legesenter. Det virker som du er et stort bryderi for dem og du føler deg dum som ringer. Skal ikke disse som jobber her også være opptatt av hver enkelts helse?

Arrogant og kommunikasjons svak

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Bør lytte bedre til pasient for å unngå uheldige feildiagnoser.
Bør fokusere bedre på empati og pasientsikkerhet.
Bør følge bedre opp opplysningsplikt overfor pasient.