Tannklinikken i Dreggen AS

Tannklinikken i Dreggen AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken i Dreggen AS

50000.- Rimligere en annen Tannlege

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Nye porselen tannkroner på alle tenner. Trygg og forsiktig Tannlege som utfører tannbehandling på en profesjonell måte som en ikke merker noe til.Estetikken er svært viktig for Hilde som utførte dette sammen med sitt team på en behagelig måte at jeg sovnet under behandlingen, netthendt å forklarer alt ho gjør. Har vert hos forskjellige tannleger grunnet mye reising i mange år, men så flink og dyktig tannlege har jeg aldri opplevd før, å prismessig må jeg si at det er heilt utrolig at ho kunne utføre denne jobben med nye tannkroner så rimelig 😊 venner å bekjente og en tannlege i familien min synes ho har utført en fantastisk jobb sammen med team Hege som alltid var til stede under behandlingen 😊

Du finner ingen bedre tannlege enn Hilde!

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Dette må være den beste og mest forståelsesfulle tannlegen du finner. Vanvittig dyktig i faget sitt!

Sammen med sin assistent gjør de en knallgod jobb!

Superførnøyd

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Alltid god og effektiv behandling og veldig godt humør! 😊 Tusen takk, anbefaler Hilde på det varmeste!

En tannlege man gleder seg til å besøke!

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Hilde Gjesteland Håvåg er en veldig behagelig og dyktig tannlege som anbefales på det varmeste! Alltid tilgjengelig og alltid blid og hyggelig er hun også!

Hilde er best!!

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Som vanlig veldig fornøyd med behandlingen hos Hilde (og Hege), anbefaler dem på det varmeste. Så lett på hånden, effektive og rett og slett kjempeflinke! Har du tannlege - angst er dette tannlegen du vil gå til.