Tannklinikken i Dreggen AS

Tannklinikken i Dreggen AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken i Dreggen AS

Hilde er best!!

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Som vanlig veldig fornøyd med behandlingen hos Hilde (og Hege), anbefaler dem på det varmeste. Så lett på hånden, effektive og rett og slett kjempeflinke! Har du tannlege - angst er dette tannlegen du vil gå til.

Mindre angst 👏😁

Tannlege: Einar Eikeland Skrevet

Hatt tannlegeskrekk i hele mitt liv. Gått til tannlegen hvert 3 år, tidligere. Nå går jeg hvert år.
Etter at jeg begynte hos Einar,har skrekken minsket og han er veldig forståelsesfull, ærlig, konkret og forstår alle mine behov.
Jeg har aldri hatt noen tann problemer,men det er svært viktig å sjekke tennene hvert år. Og fjerne tannstein.
Einar er veldig dyktig på å kun snakke/fokusere på tennene, noe jeg setter enormt pris på. Han er jo tross alt en tannlege 😂
Jeg klarer ikke å snakke om sosiale ting,når jeg sliter med tannlege angst,i utgangspunktet....liker ikke at for eksempel tannleger snakker om for eksempel det daglige...hva en har gjort på i ferien osv...
Digger at han har på radio😂👏Det gjør at angsten forsvinner en del,og jeg kan slappe mer av. Takk 😁

🌺 Hilde og Hege, to flotte, muntre damer!🌺

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Kunne ikke hatt bedre tannlege!🦷
De er begge blide og i godt humør!🤗🥰
Får meg alltid til å slappe av, og gjør jobben sin, effektivt!!👏
Trenger jeg akutt time, snur de seg rundt med en gang!🤗
Tusen takk for at Dere er Dere!❤️

Den ALLER BESTE tannlege..

Tannlege: Einar Eikeland Skrevet

Trodde aldri I mitt 73.årige liv skulle komme til å si at : jeg elsker min tannlege, men det sier jeg både om Einar og til han.

Herlig humørfylt tannlege som ser deg og behandler deg som om du var en skjør skatt😊.
Har hele mitt liv fryktet tannleger og da har besøkene blitt deretter.

Den tiden er forbi etter at jeg fikk Einar!
Og takk og lov for det.

Sikkert flere dyktige tannleger i Dreggen , men kan bare uttale meg om EINAR.👌👌👌

Professionell og dyktig tannlege

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Veldig sjeldent får man anledning til å bli behandlet av en slik imøtekommende, omsorgsfull og profesjonell tannlege som Hilde og hennes assistent, Hege. Jeg fikk en veldig effektiv og god behandling hos dem. Kom innom på grunn av langvarige smerter i tannkjøttet. Hilde forklarte meg alt hun gjorde i løpet av behandlingen, fant løsning på problemet og ga meg en god veiledning for fremtidig tannhelse. Jeg kommer definitivt tilbake hit. Vennlig atmosfære, måten man blir behandlet på, kunnskapsrike spesialister... alt er helt topp. Anbefaler på det sterkeste.