Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Lillehammer Legesenter DA

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Når du kommer til denne legen føler du at hun bryr seg. Hun er flink til å snakke og forklare, og tar seg tid med alvorlige problemer. Hun er veldig profesjonell og selv om hun har mye kunnskap så hører hun alltid på dine meninger og sender deg til prøvetaking og spesialister med en gang man mistenker noe lumskt. Opplevde sjelden noe lang ventetid. Men pass på å ha lagt på nok penger på parkeringsautomaten om du velger å stå på parkeringen vis-a-vis legesenteret.

Ok fastlege

Lege: Trine Engan Kjølner Skrevet

Dette er en lege jeg opplever tar meg på alvor, og som gjennomfører undersøkelser grundig og profesjonelt. Det er ikke ubehagelig å ta opp pinlige tema, man blir møtt på en meget profesjonell måte. Jeg har alltid blitt møtt med et smil. Dessverre kan det være vanskelig å få legetime, det er noe ventetid. Legen er ikke tilgjengelig på telefon ved behov og det er nesten uten unntak lang ventetid og forsinkelser ved legetimer. Annet personale som jobber ved legekontoret er svært hyggelige. Jeg har aldri opplevd blodprøver og sprøyter så lite smertefullt som i deres hender.

Kjempebra mann

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Beste legen jeg har hatt og det sier ikke lite.kan være vanskelig å få tak i,men er meget god på kommunikasjon,research på ukjente saker, og kundebehandling.

bra lege

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Bra lege. Tar en alvorlig og er hjelpsom. Følger en på gruppe møter og samtaler. Veldig hyggelig.

liker du å vente,ikke jeg heller..

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Har oftest allt for mye å gjøre. Glemmer endel å vi må sitte på venterummet alllt for lenge.ventetiden er det største problemet her. Å det er veldig dumt at legen tar på seg for mange pasienter per dag. Personalet er svært hyggelig!!!