Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Lillehammer Legesenter DA

Syns han var helt OK, helt til...

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Jeg bestilte meg time i september, hadde hatt mye angst, var utslitt og ville ha henvisning til DPS. Det skulle jeg få, hvor han etterpå var bekymret for hva jeg skulle gjøre i mellomtiden fordi det var lang ventetid.

Tilbake hos han i januar ble jeg sykmeldt for jeg rett og slett trengte en pause, jeg ville vi skulle bruke oss av «raskere tilbake» det sørget han for. Jeg minte han samtidig på at jeg ville fortsette å stå på venteliste til DPS. Da sa han «ja jeg mener jeg henviste deg». Da jeg ringer en uke senere for å få litt info om det han henviste meg til, viser det seg at han aldri har henvist meg til DPS. Etter flere telefoner med helsesekretær, sa de at han skulle ringe meg. Jeg får kun en melding der det sto at han har gjort det han sa han skulle gjøre; henvist meg i januar. Greit nok, men hva med henvisningen i september. Var visst ikke så viktig.

Skiftet lege med en gang.

Grei lege

Lege: Trine Engan Kjølner Skrevet

Hyggelig og grei lege. Men nesten alltid lang ventetid, både på å få time og forsinkelser før timen, 15-50min forsinka. Jeg har hatt legen gjennom 2 graviditeter, så har vært der en del, aldri presis på tiden. Hun sjekket også lite, stilte seg bare bak det jordmor hadde skrevet på helsekortet.

Men når du først er inne, så er hun hyggelig og grei.

Dyktig og engasjert

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Veldig godt fornøyd med Alexander. Han tar seg tid til å lytte og er svært dyktig til å forklare ting på en folkelig måte. Kunnskapsrik og trygg, og god humor!

Dyktig og lytter til pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Svært fornøyd😊 Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun lytter til det jeg sier. Hun vurderer også forslag jeg som pasient kommer med og gir gode forklaringer. Super fastlege😊👍🏻

Minimal oppfølging utover medisinutskriving

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Har fått skrevet ut p-piller i 7 år gjennom telefonisk henvendelse eller mail til legekontoret. Verken blodtrykk eller andre forhold er sjekket på disse 7 årene, selv om jeg nå er godt over 50 år. Oppdaga i vinter, ved besøk hos annen lege pga. infeksjon som trengte antibiotikabehandling kjapt ( ikke mulig å få time hos Rydell på nesten 14 dager), at blodtrykket var altfor høyt. Ved nytt besøk hos Rydell ble blodtrykksmedisin utskrevet. Kostholds- og livsstilsendringer ble ikke tatt opp før jeg selv spurte om det sent i konsultasjonen. Ingen oppfølgende prøver av blodsukker og kolesterol ble tatt.