Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Lillehammer Legesenter DA

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ann-Charlotte Margita Rydell Skrevet

Rask, lyttende og forståelsesfull! Ga meg raskt hjelp og henvisninger da jeg trengte det, forsto seg godt på både fysiske og psykiske problemer. Følte meg tatt på alvor, sett og ivaretatt. Synd jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet, var svært fornøyd med henne!

Dyktig lege!

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Denne mannen er gull! Etter årevis med leger som ikke bryr seg og forsøker å skyve ansvar vekk fra seg selv, har jeg nå fått en fastlege som tar tak i saker og ikke gir seg før han kommer til bunns i problemstillinger. Og som har svært god innsikt i moderne medisin. Jeg har fått bedre hjelp og bedre dialog om helse enn noen gang før, og vil anbefale Dr. Gonet til alle Lillehamringer.

Kunne ikke hatt en bedre lege

Lege: Alexander Kjølner Skrevet

Forsinkelser er noe som går igjen hos alle leger, vil derfor gi litt lav poeng på den men i det store og hele er alt ok.

Jeg har hatt Kjølner som fastlege siden 2004, men vil først og fremst rose Lillehammer Legesenter og front for riktig prioritet ved henvendlser. Jeg har hatt både fysiske og mentale problemer som har fått prioritet når det var behov.

Kjølner som lege er meget kompetent, lytter til hva du har å si, gir gode råd samt summerer en god plan for videre behandling. Får du mulighet til å velge Kjølner take it!

Trygg, ærlig, ekte forståelse og imøtekommende.

Lege: Trine Engan Kjølner Skrevet

For meg så har det å ha en så dyktig fastlege som Trine Kjølner vært livreddende. Å bli møtt med forståelse, oppleve at du har en lege som virkelig jobber for å hjelpe deg, gjør at jeg som pasient føler at vanskelige forhold ved min helse er enklere å være åpen om. Jeg er meget fornøyd med at hun som fastlegen min også er koordinator for samarbeidsgruppe som er rundt meg. Hun er kunnskapsrik både om mine diagnoser og vet hva som er viktig å prioritere i forhold til min psykiske og fysiske lidelser.

veldig positiv

Lege: Jakub Konrad Gonet Skrevet

Dr. Jakob Gonet -Fantastisk lege, han vil hjelpe, hyggelig atmosfære. Jeg er glad !!!
Jeg anbefaler til alle!.
😊👌