Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Toppen Legesenter

Samvittighetsfull

Lege: Monica Knutsen Skrevet

Hun er svært dyktig, følger opp pasienten veldig godt og ikke minst dønn ærlig. Monika er sannsynligvis en av de aller beste i sitt arbeide.

Verdens beste lege

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

Verdens beste lege slik jeg opplever det. Føler meg veldig trygg på å bli ivaretatt og hørt når det gjelder min helse, og helsen er det viktigste man har slik jeg ser det. Setter utrolig stor pris på å ha en slik lege, det betyr mye og er veldig betryggende.

Behagelig, dyktig og grundig lege

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

Tar seg alltid god tid og man føler seg alltid sett og hørt! Flink til å forklare og stiller direkte spørsmål. Dette er positivt. Henviser alltid videre hvis dette er nødvendig. En meget behagelig, rolig, lyttende og dyktig lege som kan anbefales på det sterkeste!

Lite empatisk og tillittsvekkende.

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

På mitt aller laveste her på denne jord, kan man si at fastlegen min Tore E. Skjærseth valgte og skyve meg bort, istedenfor å strekke meg en hjelpende hånd. Som et av utfallene av denne episoden, er skepsisen jeg har utviklet mot leger. Heldigvis er ikke alle like :) Alt i alt føler jeg meg dårlig mottatt og ikke respektert av Tore E. Skjærseth.

Dyktig og flink!

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Jeg var for første gang hos Pål Hjorthol, og opplevde konsultasjonen som meget bra. Han tok meg på alvor, og undersøkte grundig, samt ga meg gode råd. Jeg følte viktigst av alt at jeg var hos en trygg og flink lege som gjorde sitt beste for å hjelpe meg. Det føles godt å vite at vi har så flinke leger!