Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Toppen Legesenter

Skuffet er total inntrykk

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Legen er hyggelig og har en god innsikt i mye..
Han er også positivt effektiv. Men opplevde en skuffende rask vending som ble gjort i en viktig sak. Den gjorde at jeg ble så skuffet og så lei meg som pasient…

Trygg og rolig

Lege: Gunhild Lerstad Skrevet

Gunhild er en kjempeflink lege,imøtekommende og blid.Tar ting på alvor,lyttende og trygg..Trivelig og sikker lege som jeg vil anbefale på det varmeste..

Kjempefornøyd

Lege: Monica Knutsen Skrevet

Monica jobber med akkurat det hun burde, hun vil pasientene sine vel og er faglig veldig god. Hun er ærlig, fornuftig og lytter bra. Hun er optimistisk og vil prøve behandling hvis hun har tro på at det kan gi bedring. Hun har skrevet gode henvisninger for meg og får ting til å skje der andre har feilet før henne.

Litt forsinkelse må man regne med hvis man vil ha en lege som ikke kaster ut pasienter når tiden er ute.

Kontordamene er hjelpsomme, det tar sjelden mange minutter å få svar på telefon. De er litt varierende gode til å ta blodprøver.

Kunnskapsrik og stødig

Lege: Ingun Toftemo Skrevet

Meget dyktig, man blir sett, hørt og trodd. Meget empatisk, og man er godt ivaretatt. Alle mennesker fortjener en fastlege som Toftemo, jeg har stor respekt for henne, hun er et stort og godt forbilde. Jeg bytter henne aldri ut. Helsesekretærene på kontoret er gode som gull.

Ikke fornøyd

Lege: Monica Knutsen Skrevet

Jeg har hatt Monica som lege i 3 år. Jeg er aldri hos legen og går KUN når det er noe alvorlig. Jeg opplever ofte å ikke bli hørt av Monica. Hun er mer opptatt av å snakke/forklare og er dårlig til å slippe meg til ordet. Likte henne i starten da jeg kun trengte hjelp til enkle ting, som medisin. Der er hun faglig sterk. Den dagen da jeg kom med et seriøst problem, opplevde jeg at hun dømte meg som hypokonder, konkluderte med at jeg var ung og trengte ikke bekymre meg. Jeg opplever at hun har dårlig tid, ofte er forsinket og ikke tar meg seriøst. Hun vil helst rushe gjennom timen og er ikke interessert i å høre eller forstå mitt problem. Til tross for dette er hun en meget hyggelig, snill og mild dame.