Toppen Legesenter

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Toppen Legesenter

"alltid tilgjengelig og forståelsefull"

Lege: Ingun Toftemo Skrevet

beroligede og ekstremt effektiv
Hun har vært min fastlege fra 2001.Jeg har opplevd bestilling av ambulanse og undersøkelse nede på gaten for videre beordring til sykehus. Hjelp med diabetes type1 til dags dato. 3 kreft typer på korttid .Hun og hele Toppen legesenter er en fantastisk reklame for hele helsenorge og hvordan det bør fungere.Hvorfor jeg lever og har fattet mot gang på gang har jeg Ingunn og hele toppen legesenter å takke for.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Ingun Toftemo Skrevet

Jeg har nå flyttet fra Lillehammer, men ønsker å gi Ingun mitt beste skussmål. Hun har vært legen min gjennom mange år, og har alltid stilt opp. Jeg har følt meg trygg på at hun fant den beste løsningen, hun lytter, hun er profesjonell og kunnskapsrik, og hun har handlekraft. Jeg kommer til å savne henne.

Grei nok

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

En lege som er grei nok når det dreier seg om de vanlige plagene hver enkelt av oss får en gang i blant (influensa, vondt i en "tå" osv). Når det kommer til mere komplekse saker, så virket han rådvill. Synd, for som person var han grei, men som lege bør han oppdatere seg både på behandlingsteder i nærområdet, hva spesialister kan tilby av hjelp mv. Trenger ikke å finne opp kruttet selv alltid selv om man er allmennlege - det er lov søke råd hos en spesialist. Det er tross alt pasienten som skal behandles, og ikke stoltheten som skal vernes...

Dyktig - følger deg opp

Lege: Pål Ketil Hjorthol Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Han lytter, han undersøker og han henviser videre hvis det er nødvendig. Nå sist ringte han meg opp dagen etter konsultasjon for å høre hvordan det gikk med meg. Føler seg ivaretatt.
Blir godt ivaretatt både av han og damene på laboratoriet.

En lege jeg har full tillit til som gjør en eksepsjonell jobb

Lege: Tore Eide Skjærseth Skrevet

En behagelig lege som gjør jobben sin og gjerne det lille ekstra. Meg har han med i behandlingsforløpet slik at jeg føler jeg har med bestemmelse i egen helse.
En ting jeg setter stor pris på er at han er en lege som ikke sier ja og ha, men kan ta en samtale om det som er greia.
Jeg var nøye med valg av lege hadde før jeg kom til TES byttet fastlege flere ganger og alle ble de veid og funnet for lett. Nå skal jeg ikke bytte mer før jeg ikke har noe valg og den dagen blir nok ny lege veid og funnet for lett