Tårnåsen Legesenter AS

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen

Siste vurderinger av behandlere ved Tårnåsen Legesenter AS

Dyktig

Lege: Jeanne Margrethe Gjerpen Skrevet

En dyktig lege, med god fagkunnskap. Hun er medmenneskelig og lytter til pasienten. Gir en følelse av trygghet og tillit. Anbefales.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

Hun lytter, tar seg tid. Stiller riktige spørsmål. Hvis man spør etter blodprøver så har hun ingen problem med å gi deg timer til det. Så langt i livet så har hun vært mye bedre enn andre fastleger eller vikarer jeg har vært hos. Superfornøyd.

kunnskapsrik og meget kompetent lege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Dr. Wadhwa forstår pasientene sine og lytter til problemene deres. Han er vennlig og tilgjengelig for sine pasienter og har alltid deres beste interesser. Han får pasientene sine til å føle seg trygge, og er empatiske og omsorgsfulle. Han er kunnskapsrik og veldig kompetent og har lang erfaring. Han er legen å gå til hvis du vil ha en lege som virkelig bryr seg og vil og kan hjelpe deg med dine problemer.

Flink lege

Lege: Carl Fredrik Kindle-Skau Skrevet

Ser pasienten, er veldig fornøyd. Hyggelig lege som hører hva du sier, flink med barn og voksene. Er han usikker så sender han deg videre, slik at en spesialist får sett på saken/skaden.

Vurdering

Lege: Mari Seim Skrevet

Jeg byttet fastlege fra Oslo til Kolbotn og fikk anbefalt Mari Seim, men opplever dårlig kommunikasjon og lang venting ved time konsultasjoner, har tom opplevd att timen har hvert avlyst uten noe informasjon ble gitt, jeg sa fra i resepsjonen når jeg kom, fikk beskjed om å vente, klokken ble 1530 og kontoret stengte, hun hadde ikke hvert der den dagen Jeg legger frem mine problemer uten att jeg føler att jeg blir tatt på alvor. Virker lite forberedt når en endelig kommer inn til henne Etter diverse prøver fikk jeg beskjed om att ingenting var i veien med meg, det virket som timen var over, plutselig fikk jeg vite att jeg har astma, og får medisiner deretter, men når en spør etter normale verdier får en usikkre svar, og en lurer på om det er riktig. Jeg var lovet flere undersøkelser, men har sett lite til dem. Ja det er Corona tid, og helsevesenet er selvfølgelig opptatt av det, men det finnes andre sykdommer. Pasienter skal bli tatt på alvor. Jeg har den siste tiden ved flere anledninger hatt kontakt med Tårnåsen legesenter og bedt fastlegen min ringe meg, men har så langt ikke fått hørt noe. Førstelinjen til Tårnåsen virker mange ganger sure og lite imøtekommende, og en føler seg lie ivaretatt.