Tårnåsen Legesenter AS

Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen

Siste vurderinger av Tårnåsen Legesenter AS

Utrolig dyktig lege

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Etter å ha vært misfornøyd med 2 fastleger fant jeg Karen Sofie C. Er super fornøyd med henne. En seriøs og kunnskapsrik lege som lytter, bruker god tid på deg og tar deg på alvor. Veldig flink til å følge opp.Jeg anbefaler henne på det sterkeste. Dessverre så er det alltid liten venting til man kommer inn i timen.så det lønner seg å enten avtale første timen eller ha god tid.

Trygg, imøtekommende og lojal

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Han ser menneske som en helhet og har en del bakgrunn fra psykiatri/psykologi. Noe som har hjulpet meg en masse. Jeg har hatt Rødnes som fastlege i over 20 år, så vi begynner å kjenne hverandre. Vi har opprettet et tillitsforhold. Det er viktig. Han er også åpen til alternative behandlinger. Mange plager skyldes ofte også psykologiske plager og da kan det være til hjelp. Jeg har prøvd en del,kiropraktor, akupunktur, naprati, men har aldri følt at det har hjulpet, går nå til psykolog og manuell terapaut.

Problemet med Legesentret er altfor lang ventetid på tlf minst 10-15 min, men det har blitt bedre, ikke noe køsystem om hvor lenge du må vente. Men kommer du gjennnom får du nå fort time. Men, ikke alltid Rødnes. Det spørs hva som plager deg..

Veldig god fastlege

Lege: Carl Fredrik Friisk Skrevet

Hyggelig. Alltid nøye og god til å følge opp. Har vært familiens fastlege siden fastlegeordningen kom. Bare positivt å si om ham.

Seriøs og forståelsesfull

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Er kjempe fornøyd med å fått kommet til henne, selv etter jeg flyttet 40min unna har jeg beholdt henne, da så gode leger er vanskelig å finne. Hun er ordentlig, oppriktig, dyktig i faget, ærlig og kunnskapsrik. Hun ønsker å gjøre det beste for pasienten, og ser pasienten som et menneske, ikke et tall i bunken. Hun bryr seg, lytter, og gjør alltid det beste for meg.

Omsorgsfull, lyttende og dyktig.

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Er så glad for at jeg valgte henne som ny fastlege i fjor høst. Føler meg utrolig godt ivaretatt og fulgt opp. Flink til å lytte og ikke minst forklare. Engasjert, er det den minste tvil sørger hun for utredning hos spesialist. For første gang gruer jeg meg ikke til legetime, da jeg føler at hun tar meg på alvor og viser forståelse, gir meg håp om at det som plager meg går an å fikses/leges. Har vært hos henne ofte i det siste, og hadde hun ikke svar på noe jeg lurte på forrige time, har hun sjekket dette opp til neste time. Beste legen jeg har hatt, håper hun blir værende lenge ved Tårnåsen legesenter! :)