Tårnåsen Legesenter AS

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen

Siste vurderinger av Tårnåsen Legesenter AS

Veldig flink lege

Lege: Kerstin Anine Johnsen Myhrvold Skrevet

Fantastisk lege. Vanskelig å finne en så god lege som henne. Veldig fornøyd. Hun tar deg på alvor, er snil, dyktig, og flink til å finne løsning for problemet.

Utrolig flink og koselig lege

Lege: Jeanne Margrethe Gjerpen Skrevet

Jeanne var vikar for min fastlege og jeg var utrolig fornøyd med henne. Grundig, lyttende og nøye. Alltid like fornøyd etter å vært hos henne. Flink med barn også.

Dyktig og profesjonell

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Tar seg tid til å høre på problemene og berolige pasienten. Har fått god hjelp flere ganger. Kan virke litt streng, men det er ikke et problem så lenge jeg føler jeg blir hjulpet og hørt

Trygg, empatisk og rask

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Rødnes møter deg som person, og er god både sosialt og medisinsk. Han ser deg og hører etter. Henvisninger og sykmeldinger blir både gitt og fulgt opp etter alle kunstens regler. Har ingenting å utsette på han, kun positive opplevelser.

Føler deg iveretatt

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Er ofte mye kø og venting for å få time hos henne. Men når jeg først kommer inn på legekontoret føler jeg alltid at hun tar seg tid til å høre på meg. Hun er veldig grundig og dyktig og tar deg på alvor. Føles ut som hun virkelig har lyst til å hjelpe deg som pasient. Anbefaller henne på det sterkeste!