Tårnåsen Legesenter AS

Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen

Siste vurderinger av Tårnåsen Legesenter AS

Seriøs og forståelsesfull

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Er kjempe fornøyd med å fått kommet til henne, selv etter jeg flyttet 40min unna har jeg beholdt henne, da så gode leger er vanskelig å finne. Hun er ordentlig, oppriktig, dyktig i faget, ærlig og kunnskapsrik. Hun ønsker å gjøre det beste for pasienten, og ser pasienten som et menneske, ikke et tall i bunken. Hun bryr seg, lytter, og gjør alltid det beste for meg.

Omsorgsfull, lyttende og dyktig.

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Er så glad for at jeg valgte henne som ny fastlege i fjor høst. Føler meg utrolig godt ivaretatt og fulgt opp. Flink til å lytte og ikke minst forklare. Engasjert, er det den minste tvil sørger hun for utredning hos spesialist. For første gang gruer jeg meg ikke til legetime, da jeg føler at hun tar meg på alvor og viser forståelse, gir meg håp om at det som plager meg går an å fikses/leges. Har vært hos henne ofte i det siste, og hadde hun ikke svar på noe jeg lurte på forrige time, har hun sjekket dette opp til neste time. Beste legen jeg har hatt, håper hun blir værende lenge ved Tårnåsen legesenter! :)

Lite imøtekommende

Lege: Mari Seim Skrevet

Hadde Mari Seim som fastlege i ca. 2 år etter at min tidligere fastlege pensjonerte seg.
Opplevde Seim som arrogant, hoven og frekk 90% av gangene jeg hadde legetime, uavhengig om det var egen sykdom eller syke barn. Fikk heldigvis byttet fastlege da det ble ledige plasser hos en annen lege.

Flink

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Ikke spesielt hyggelig, et smil hadde gjort seg. men veldig dyktig lege. Er grundig og følger godt opp.

Dyktig og tillitsvekkende

Lege: Mari Seim Skrevet

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, hun lytter og tar ting på alvor. Er utrolig dyktig og har ofte stilt riktig diagnose, når selv spesialister på A-hus har stilt feil.