Tårnåsen Legesenter AS

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen

Siste vurderinger av behandlere ved Tårnåsen Legesenter AS

Lite imøtekomme

Lege: Mari Seim Skrevet

Dr.seim virker lite imøtekommende nå det gjelder informasjon som jeg som verge har krav på. Hun vet av lang erfaring at hennes pasienten ikke har hatt gått tilsyn,men virker noe kald når det skal fremstå i epikrise. Hun mente også at dette var noe Hun ikke prioritert fort ,enda jeg forklarte at det var det. Kanskje hun burde tenke litt mer på pasienten en bare det å bære lege.Empati er et viktig moment her

Dyktig og god oppfølging

Lege: Jeanne Margrethe Gjerpen Skrevet

Lytter godt, og gir gode tlibakemeldinger. Sjekker med andre når hun er usikker. Rask med tilbakemeldinger, og lett å få svar fra på e-post.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jeanne Margrethe Gjerpen Skrevet

Utrolig dyktig lege. Menneskelig og trygg. Lyttende. Undersøker grundig. Hun er behagelig.
Anbefales på det varmeste!

En kunnskapsrik fastlege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Jeg og familien min har vært pasienter til Dr. Parveen i over 11år nå og vi er meget fornøyde. Han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige spesialistene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg selv og kone. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Vi flyttet mange ganger fra by til by. Han er en av de kunnskapsrikeste fastlegene som jeg traff i landet. I tillegg er han en multispråklig fastlege, og kan bruke minst 4 språk som arbeidsinstrument for en god kommunikasjon med sine pasienter.

Rolig, empatisk og tilgjengelig

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Parveen er en fantastisk fastlege. Tar seg alltid tid, god til å lytte, kunnskapsrik, imøtekommende og ryddig. Anbefales på det sterkeste!