Tårnåsen Legesenter AS

Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen

Siste vurderinger av Tårnåsen Legesenter AS

Trygg, empatisk og rask

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Rødnes møter deg som person, og er god både sosialt og medisinsk. Han ser deg og hører etter. Henvisninger og sykmeldinger blir både gitt og fulgt opp etter alle kunstens regler. Har ingenting å utsette på han, kun positive opplevelser.

Føler deg iveretatt

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Er ofte mye kø og venting for å få time hos henne. Men når jeg først kommer inn på legekontoret føler jeg alltid at hun tar seg tid til å høre på meg. Hun er veldig grundig og dyktig og tar deg på alvor. Føles ut som hun virkelig har lyst til å hjelpe deg som pasient. Anbefaller henne på det sterkeste!

Utrolig dyktig lege

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Etter å ha vært misfornøyd med 2 fastleger fant jeg Karen Sofie C. Er super fornøyd med henne. En seriøs og kunnskapsrik lege som lytter, bruker god tid på deg og tar deg på alvor. Veldig flink til å følge opp.Jeg anbefaler henne på det sterkeste. Dessverre så er det alltid liten venting til man kommer inn i timen.så det lønner seg å enten avtale første timen eller ha god tid.

Trygg, imøtekommende og lojal

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Han ser menneske som en helhet og har en del bakgrunn fra psykiatri/psykologi. Noe som har hjulpet meg en masse. Jeg har hatt Rødnes som fastlege i over 20 år, så vi begynner å kjenne hverandre. Vi har opprettet et tillitsforhold. Det er viktig. Han er også åpen til alternative behandlinger. Mange plager skyldes ofte også psykologiske plager og da kan det være til hjelp. Jeg har prøvd en del,kiropraktor, akupunktur, naprati, men har aldri følt at det har hjulpet, går nå til psykolog og manuell terapaut.

Problemet med Legesentret er altfor lang ventetid på tlf minst 10-15 min, men det har blitt bedre, ikke noe køsystem om hvor lenge du må vente. Men kommer du gjennnom får du nå fort time. Men, ikke alltid Rødnes. Det spørs hva som plager deg..

Seriøs og forståelsesfull

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Er kjempe fornøyd med å fått kommet til henne, selv etter jeg flyttet 40min unna har jeg beholdt henne, da så gode leger er vanskelig å finne. Hun er ordentlig, oppriktig, dyktig i faget, ærlig og kunnskapsrik. Hun ønsker å gjøre det beste for pasienten, og ser pasienten som et menneske, ikke et tall i bunken. Hun bryr seg, lytter, og gjør alltid det beste for meg.