Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Ikke flink

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Jeg opplevde legen som lite seriøs, nedlatende og lite dyktig. Han kom med bombastiske påstander uten noen rot i virkeligheten. Etter tre konsultasjoner byttet jeg lege.

Har blitt bedre

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Mitt første møte med ham var ikke så bra (svangerskapskontroll) fordi han var for dårlig til å lytte. Istedenfor å la meg avbryte har jeg fullført budskapet mitt og det virker som han har tatt hintet.

Nå har jeg hatt ham som fastlege i to år og synes han både lytter og stiller de rette spørsmålene. I tillegg vil jeg si at han er svært flink med barn, jeg har selv tre og som oftest går jeg dit fordi de har behov for en lege.

ikke fornøyd i det hele tatt !!!

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Vært hos han fire ganger. Første gangen var fordi jeg skulle ha allergimedisin som jeg hadde fått hos han en gang før(første timen min hos han). Han virket hyggelig, og lyttet, men kanskje litt for glad og følte nesten at jeg ble ''ledd'' av... andre timen min hos han skulle jeg ha de samma medisnene..han hadde ikke ført at jeg hadde fått resept opp på journalene mine, og mente at jeg aldri hadde fått allergitabletter av han..syntes det bare var uansvarlig og merkelig.... tredje gangen dro jeg fordi jeg har hatt kroniske seriøse korsryggsplager...han var lite behjelpelig og kom ikke med forslag om fysio eller lignende, han sa bare at jeg måtte ta smertestillende og jeg siterer; ''leve med det''.. tok saken i mine egne hender og kontaktet fysio og får nå hjelp til utredelse av skade/sykdom...jeg hadde time hos han enda en gang etter det i gjen..jeg hadde hatt mononukleose når jeg var utenlands. Han tok noen tester på meg. Han var useriøs, det var litt for mye humor i det han sa og gjorde, var usaklig og gjorde meg ukomfortabel. Hvilken lege er det som på tull sier ''kanskje du har fått klamidia og kost deg litt mye i utlandet? hehe?''.... fikk sjokk... hadde jeg i det hele tatt hatt sånn sykdom så hadde jeg ALDRI fortalt det til en lege som gjørr narr av det...kan ikke stole og føle meg komfortabel med en så usaklig og useriøs person....han eier visst ikke sosiale antenner..bytta lege etter denne hendelsen, og jeg er så glad for det...Og jeg må innrømme at det er vanskelig å gjennoppbygge tillit til leger etter sånne hendelser...jeg har fra barndommmen av alltid måttet bytte lege fordi tydeligvis så er det slik at alle legene på holmlia legekontor alltid skal ha mammaperm. være syke, slutte og bare ansette forskjellige vikarer hele tiden...man får liksom aldir god kontakt med legen sin fordi de aldri er der 100%....og vikarene er jo nye fra dag til dag liksom...

Ovenfra og ned

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Dr. Wadhwa er visstnok flink med barn. Dessverre er han ikke flink til å lytte til pasientene sine og gir inntrykk av å være hevet over oss vanlig dødelige. Han kunne godt vært mer ydmyk hva angår kunnskap om sykdommer som pasientene kjenner på kroppen hver dag og som han er påståelig angående uten å ha sjekket litteraturen.

Ikke interessert i pasientene

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Etter flere år hos denne legen, har jeg fått nok og byttet til en annen lege. Han er konstant sur og grinete, og tar seg aldri tid til å snakke skikkelig med pasientene. Han virker rett og slett meget uinteressert i pasientene sine. Han er røff i behandlingen av sensitive områder, som f.eks sjekk av munn og svelg.

Det eneste positive med denne legen, er at man kommer inn på dagen med akutt time som regel.