Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

En av de beste

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Jeg sluttet hos ham fordi jeg flyttet for langt unna, men han har hjulpet meg masse, også med kompliserte saker, utredninger, videre henvisninger og oppfølging. En utrolig fin lege som jeg virkelig savner!

Da jeg var pasient, var derimot ikke servicen hos kontorpersonalet på topp. Lang ventetid på telefon, tidvis sure og lite fleksible folk. Tåler man det, så anbefaler jeg virkelig denne legen. Og det kan jo ha forandret seg siden da, det er vel 3-4 år siden.

Flink, men..

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Han tar de prøvene du ber om, og virker flink nok. Dårlig på oppfølging og tilbakemelding.
Mulighet for bestilling av time og resepter på e-post gir god tilgjengelighet.

Veldig hyggelig og god lege

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

veldig hyggelig og god lege, godt humør og humor, synes jeg alltid blir tatt alvorlig ved time her, får svar på spørsmål som stilles og de undersøkelsene som skal gjøres blir gjort og får tilbakemelding når det er noe

hyggelig

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

Hun er hyggelig, men føler man ikke blir tatt helt alvorlig når hun ikke finner ut av probleme

OK

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

Hun er hyggelig, men føler ikke alltid at vi blir tatt på alvor. Stiller noen spørsmål, men kanskje ikke så veldig kreativ når symptomene er diffuse....