Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

utrolig koselig og forståelsefull

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

kjempe hyggelig og forståelsefull. Du føler hun tar seg tid til deg og er skjeldent forsinket. Enn om hun skulle vært så gjør det ingenting.

Ny, litt usikker lege.

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Har alltid dårlig tid. Føler at han ikke hører på meg, men leser på datamaskinen.
Lang ventetid på venterommet bestandig. Ventetiden for å få legetime er som regel 2 uker.
Har opplevd at han har glemt å sende med meg avtalt resept.

Bytter ikke fastlege frivillig!

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Har hatt Tølløfsrud som fastlege i ca tre år nå, og i motsetning til min forrige fastlege ble jeg tatt på alvor av henne fra første besøk og fikk en riktig diagnose etter kort tid. Jeg bor ikke lenger på Kløfta, men 40 min unna, men det er verdt å ta den turen når jeg har behov for lege. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun holder på. Hun lytter til det du sier, henviser til spesialister ved behov (uten at man behøver å krangle for å få en henvisning), og etter en legetime hvor jeg ble sendt rett til sykehus, ringte hun meg opp dagen etter for å høre hvordan det gikk (DET har jeg aldri hørt om at noen andre fastleger gjør!) Ofte er det en del tid å vente på venteværelset, men det er fordi de ofte har en del "øyeblikkelig hjelp"-pasienter innimellom (har selv vært en av dem et par ganger), men jeg venter heller lenge på time hos henne enn å komme rett inn til min gamle fastlege (nevner for syns skyld at min gamle fastlege ikke holder til på samme legesenter..) Superfornøyd med henne!

En super forståelsesfull lege

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Tølløfsrud er bare en utrolig lege. Ikke redd for å stå på for pasientene.

Upersonlig og formell

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Oppfatter at han egentlig ikke hører helt etter ifht problemstilling, det hele blir fort veldig upersonlig og veldig formellt. Føler en må forte seg å ramse opp problemet uten at han tar helt tak i problemet. Helt ok lege, men definitivt ikke den beste jeg har hatt.

Legekontoret er alltid fullt, det er alltid lange forsinkelser, og helsesekretærene er ikke veldig imøtekommende. Nesten så du må unnskylde at du forstyrrer dem... Trist å se eldre pasienter slite med å forstå betalingsmaskinen...