Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

dette er en kjempe bra lege

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

dette er en kjempe bra lege, hun har tid til deg nor du kommer inn, hun er flink til å lytte, hun tar ting med en gang .

Grei å snakke med

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Litt for tilbakeholden med å aksjonere. Alternativer skal prøves først og tiden går, selv om det er dokumenterte fysiske problemer som har eksistert i 10 - 12 år. Bl.a. MR er i noen tilfeller helt nødvendig for å komme videre i en us. sier spesialister det henvises til.

En god lege

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Mannen er dyktig - dvs han lytter og gir ikke inntrykk av å være stresset eller distre, som man ofte opplever hos leger. Eneste er at det er ufattelig irriterende ventetid ved dette legesenteret! Kunne også vært enklere å få snakket med legen direkte.

En kunnskapsrik lege

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Jone Vistnes er en faglig dyktig lege. Og han tar pasienten på alvor. Du føler at han er tilstede. Enkel å komunisere med. Flink til å ta blodprøve, for å være på "den sikre" siden.

Tydelig

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Etter x antall ganger til legevakt og fram og tilbake mht urinveisinfeksjoner fikk jeg heldigvis time hos Cathrine fastlegen min i dag. Så tydelig! Det er viktig det. Og dermed blir jeg rolig. Veldig fornøyd også i forhold til min situasjon ellers! Jeg er heldig!