Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Hyggelig, men bestemt, dame

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Veldig hyggelig lege, virker dyktig faglig. Hører nøye på det man sier og gir alltid gode svar. Bein i nesa, sier det hun mener. Henviser raskt videre. God til å følge opp diagnoser.
Som regel 1-2 uker å vente på time. Men får time veldig raskt når det gjelder barna. Kan bestille time på SMS, genialt! Ofte lenge å vente på venterommet.

Veldig bra!

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Han er alltid blid og hyggelig. Flink til å lytte på hva man har å si og jeg føler han tar meg seriøst, uansett hvor ofte eller hva slags ting jeg kommer med;) Jeg har ingenting å utsette på Jone, han er den beste legen jeg har hatt hvert fall.

Den beste fastlegen jeg har vært borti

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Hun er veldig proff,rolig,medlidenhet og støttende.

Anbefaler overhodet ikke denne legen

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Min erfaring med denne legen er at hun jobber FOR NAV, og MOT pasientene. Man blir ikke hørt eller trodd. Diagnoser, symptomer og problemer blir ikke tatt på alvor, men bagatellisert eller direkte avvist fordi det man forteller ikke samsvarer 100% med fagbøkene hennes og det andre pasienter med samme diagnose rapporterer. Man får ikke hjelpen man trenger, ingen støtte, og man sitter med en følelse av at hun synes man bare er lat og prøver snylte på NAV. Mao. føler man seg verre etterpå, enn man gjorde før timen (les. de 6 min man så vidt får med legen, etter over drøye timen/halvannen på venterommet!!)

Denne legen bør virkelig skjerpe seg!

Drømmelege

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Dr. Vistnes tar pasientene sine på alvor, tar seg god tid, lytter og er engasjert. Kan være en del ventetid, men det er det vel verd. Hvertfall når en vet at grunnen til ventetiden er fordi han tar seg god tid med pasienten.
Dyktig i faget sitt, tør å innrømme hvis det er noe han ikke kan/vet, men bruker da tid på å tilegne seg den kunskapen for å kunne svare på alle spørsmål en har.