Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Arendal

Helhetlig, tilstede og grundig

Lege: Tone Risholt Skrevet

Jeg har veldig gode opplevelser med denne legen. Jeg føler at jeg er i så trygge og gode hender når jeg trenger hjelp.Hun lytter, stiller spørsmål og kartlegger godt. Jeg syns hun er kompetent. Hun er forberedt til konsultasjonen og har lest seg opp på saken min. Det er ganske imponerende syns jeg. Hun følger godt opp både i forkant og etterkant av konsultasjon.

lege med arbeidsvegring

Lege: Geir Lindquist Sporaland Skrevet

lytter ikke til pasienten, kan virke kunnskapsløs til tider,virker lite oppdatert til dagens legemidler.
sure mennesker i resepsjonen og vanskelig å komme gjennom på tlf og det oppleves ofte at det blir lagt på etter lang venting på tlf. alt virker til å gå veldig tregt på legegruppen.

Totalinntrykk

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Kunnskapsrik og hyggelig. Savner tilbakemeldinger etter utredninger fra sykehus, spesialister. Det kommer ingen svar hvis en ikke etterspør. Hans forgjenger var svært nøye med tilbakemelding hvis en hadde vært på en eller annen undersøkelse. Det gjør ikke Bakke Arche selv når det er noe som er blitt bedt om at fastlegen skal følge opp videre. Jeg etterspør og da blir det handling. Har vurdert å bytte fastlege, men så går tiden.......og når man er frisk igjen........
Står man på selv og etterspør ting, da gjør han det beste han kan for deg.

Det er altfor lang ventetid på telefon til legegruppen og det hender man ikke får kontakt.

Kjempefornøyd

Lege: Tone Risholt Skrevet

Gjorde research da jeg flyttet til nytt sted og trengte ny fastlege. Gøy å se at det stemte. Mitt inntrykk av henne er at hun er kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell, ikke redd for å henvise, effektiv og har alltid vært på tiden. Noen min fra eller til er selvfølgelig helt ok. Tommel opp! Anbefales! Flott fastlege!

Forferdelig

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Jeg fikk en anbefaling om denne legen fra en bekjent, og har ikke vært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Han følger ikke med, og kan godt bli bedre på å følge opp pasienter på en bedre måte. Jeg har opplevd ham som lite villig til å lytte og til å kommunisere med meg som pasient. Det virker nesten som han motarbeider deg. Og en gang jeg hadde bestillt en dobbelttime for å bli kjent med ham og vice versa, ble den redusert til en enkelttime for han hentet meg et kvarter for sent og var ikke villig til å fortsette timen.

Det positive er at han ringer fort opp igjen om du har prøvd å komme i kontakt med ham.