Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Arendal

Trygg og imøtekommende.

Lege: Lars Kristian Kjellevold Skrevet

Han respekterer at det er du som kjenner kroppen din best. Han snakker uten å sitte på dataen samtidig.
Han forklarer pedagogisk. Føler meg trygg og godt ivaretatt.
Glad jeg fikk han som fastlege

Gruer meg til å gå til legen

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Jeg gruer meg alltid til å gå til legen. Han er ikke
verre enn andre,men har en holdning som gjør at jeg føler meg liten og betydningsløs.Samtalen varer maks 10 minutter,og da er det stort sett han som gir beskjeder om medisiner etc.Jeg kjenner min kropp best, men likevel skal han fremstå som eksperten som skal ta avgjørelser på mine vegne. Jeg hadde ønsket mer empati, dialog og lytting og mindre monolog. Men det er ikke vits i å skifte lege, for legene er ganske like. Jeg tror de lærer denne autoritære holdningen gjennom sin medisinske utdannelse. Men man er jo avhengig av sin lege når man er syk, og da har jeg lært meg å oppføre meg underdanig slik at legen kan fullføre sin monolog på 10 minutter.Stort sett unngår jeg å oppsøke legen.Jeg skal være veldig syk før jeg går dit
På tross av det vil jeg ikke gi han noen dårlig karakter , han er faktisk bedre en gjennomsnittet, for jeg tror det er systemet og utdannelsen det er noe i veien med og ikke han som person

Interessert

Lege: Tone Risholt Skrevet

En flott lege som høres på deg og som gjør at du får tillit. Gjør grundige vurderinger.Føler deg godt ivaretatt.

Fantastisk flink

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

God til å lytte og til å gi sunne og helsefremmende råd. Rolig og trygg å snakke med, støttende og ærlig på en rasjonell og ydmyk måte. Alltid høflig og man ser det er en som bærer stolthet til yrket sitt med god grunn såklart.

Veldig fornøyd

Lege: Tone Risholt Skrevet

Veldig forståelsesfull og tok problemene mine seriøst. Litt streng men ikke på en ubehagelig måte. :)