Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Arendal

Lite engasjert

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Har hatt han siden han begynte hos Lege gruppen.

Virket hyggelig og engasjert til å begynne med. Ved senere besøk virker han veldig lite engasjert og motivert. Liten forståelse for pasienters individuelle situasjon.

Om du trenger en handlekraftig lege som jobber for pasienten og ikke bøyer seg om det skulle blåse en liten bris, er ikke dette din mann.

Veldig fornøyd!

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Jeg har egentlig hatt legeskrekk i alle år og vært lite hos lege, men i 2 år har jeg hatt Ole M. som fastlege og jeg må si jeg er meget fornøyd.
Ydmyk, god til å lytte og jeg føler at jeg blir tatt på alvor.

Kan anbefales på det varmeste.

PS! Kontordamene har også blitt mer imøtekommende og hyggelige på telefon.

beste lgen jeg har hatt

Lege: Tone Risholt Skrevet

en lege jeg føler meg i trygge hender hos, som jeg har stor tilit til.og som jeg føler virkelig hører på meg ang hvordan jeg føler meg både fysisk og mentalt har ingen kritikk å tilføye kun positive erf med henne som lege veldig flinktil å komunisere på ett språk som jeg skjønner, kun topp karakter å gi på alle felt. har ingen negativ krittik overhode og aser det som at hun er en meget sympatisk lege, og person

Føler meg godt ivaretatt

Lege: Magnus Bakke Archer Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, blir tatt godt imot, og han tar seg god tid. Får en følelse av at han virkelig er min fastlege, dvs. at han kjenner meg. Erfarer at han tar riktige avgjørelser, alt i alt bare positive inntrykk.

Lite profesjonell

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Har dårlig evne til å lytte og kommunisere med mennesker. Tar seg ikke tid, og er ikke tilstede for å hjelpe pasienten. Virker uinteressert og lite engasjert i sin jobb. Burde ikke hatt lov å jobbe med mennesker, med så liten forståelse for hva enkelte diagnoser gjør for enkelte. Sikkert grei nok lege, ved forkjølelse og enkle blodprøver. Trenger folk en lege som følger opp, er ikke dette legen å stole på.