Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjøbyen Medisinske Senter

En blanda opplevelse

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Shahid ga meg god hjelp for mindre fysiske plager. Når problemet var av psykisk art henviste han videre, slik jeg ønska, men tok seg over hodet ikke tid til å finne ut av hva problemet gikk ut på i praksis. Dermed tror jeg det var litt tilfeldig hvor jeg ble henvist. For å få en rask og riktig utredning er det helt avgjørende at legen bruker litt tid på å finne ut av problemstillinga, og ikke tar for gitt at pasienten har full oversikt og får fram det viktigste på under 5 min. Dessuten tar det vanligvis lang tid å få time. I det siste har de tidvis hatt en vikar til å avlaste, og derfor har nok ventetida blitt litt kortere. Vikaren, Sangeetha, er helt tydelig samvittighetsfull, og bruker god tid ved behov, men virker tidvis litt uerfaren. Det var uansett en bedre opplevelse å gå til henne, og det tar jo tid å få rutine på alt. Sekretærene har alltid vært hyggelige og imøtekommende.

Veldig nøye, imøtekommende og serviceinnstilt

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Javaid fremstår dyktig, nøye og er veldig hyggelig. Ved flere anledninger sendt mld samme dag om prøvesvar slik at man ikke skal bekymre seg. Anbefaler han på det varmeste!

Anbefaler ikke

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Very bad on timing, you always need to wait atleast 20 mints to 1 and an half hours. Therefore feeling not taken seriously, If this happen 1 or 2 times then it's ok but a routine without notifying is disturbing.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Faglig sterk, fornuftig og lytter godt til pasient. Kommer alltid raskt til. Føler meg godt ivaretatt hos Lege Shahid Javaid.

Dyktig og Empatisk .

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Lege Ehsna er rolig og empatisk lege ,tar svært god tid til å lytte og gir praktiske råd. Jeg har hele livet slitet med kronisk sykdom men takket være Lege Ehsna er jeg langt bedre enn andre med samme sykdom er . Vanskelig å si noe om ventetid, Noen ganger må noen gå før meg i køen. En annengang kan det være jeg som kommer først, har full forståelse for det.