Ensjøbyen Medisinske Senter AS

Telefonnummer21 05 08 0521 05 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjøbyen Medisinske Senter AS

Anbefaler ikke

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Very bad on timing, you always need to wait atleast 20 mints to 1 and an half hours. Therefore feeling not taken seriously, If this happen 1 or 2 times then it's ok but a routine without notifying is disturbing.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Faglig sterk, fornuftig og lytter godt til pasient. Kommer alltid raskt til. Føler meg godt ivaretatt hos Lege Shahid Javaid.

Dyktig og Empatisk .

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Lege Ehsna er rolig og empatisk lege ,tar svært god tid til å lytte og gir praktiske råd. Jeg har hele livet slitet med kronisk sykdom men takket være Lege Ehsna er jeg langt bedre enn andre med samme sykdom er . Vanskelig å si noe om ventetid, Noen ganger må noen gå før meg i køen. En annengang kan det være jeg som kommer først, har full forståelse for det.

Ehsna Bano Ali

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Noe av de verste jeg har vært bort i. Jeg er gravid og fikk beskjed om at hun ikke kan ta meg i mot ved flere anledninger. hun er også faglig svak og her lurer jeg på hvordan de har bestått eksamen. Antar begge legene på dette senteret er utdannet i land med mye lavere krav til kompetanse. Anbefales ikke!

Shahid Javaid

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Anbefales ikke! De har aldri tid ellers så er de på ferie men en vikar tilstedet. Utrolig dårlig service og meget uerfaren faglig.