Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

En fantastisk fastlege

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Dr. Dragan hørte på meg og henviste meg til utredning for ADHD og sørget for at prosessen gikk relativt raskt. Jeg fullfører høyere utdanning i disse dager, det ville jeg aldri klart uten hans hjelp i prosessen.
Dr. Dragan møter deg der du er, er varm, omsorgsfull og veldig imøtekommende og god. En trygghet for de som synes det er skummelt å gå til legen. Jeg har bare gode ting å si om fastlegen min, og har anbefalt ham til flere venner.

Ufordragelig! Styr unna

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Har mottatt purregebyr og innkassovarsel fra konsultasjoner jeg ikke har vært på og aldri mottat noe faktura for. De sender innkassoer og gebyrer i hytt og pine uten å ane hva de driver med. Ringte kontoret som nektet å finne en løsning, nektet å undersøke saken eller fjerne det ulovlige gebyret. De «glemmer» å sende deg faktura for så å plutselig 2 mnd senere sende innkassovarsel med dobbelt beløp av opprinnelig faktura uten å skrive hvor gebyret er fra. Virker som totalt svindel og ville holdt meg langt unna dette legesenteret. Har aldri møtt denne legen, men må likevel betale innkassovarsel. Det er kvalmt for lite hjelpsomme kontoret er for å løse et problem og at de nekter å fjerne urettmessige gebyrer.

En omtenksom og flink lege Fastlege.

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Bruker god tid til pasienten og man føler seg trygg og forstått hos han. Veldig flink lege.
Både jeg og sønnen min går hos han og han følger opp tett oss hvis det er sykdom i bilde.

Fantastisk lege

Lege: Natasa Bartolovic Skrevet

Natasa er den beste legen jeg har hatt til nå. Hun lytter og prøver virkelig å løse problemene du kommer med. Jeg føler meg komfortabel med henne og vet at jeg alltid får hjelp av henne når jeg trenger det. Fantastisk lege

Beste legen jeg har hatt

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Stoler på han, han tar meg alltid seriøst og skjønner alvoret hvis det er noe som haster. Han virker oppdatert på mange forskjellige områder, har mye erfaring og jobber raskt men effektivt.