Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Dragan er veldig hyggelig og tar alltid problemene mine på alvor. Jeg føler meg veldig velkommen og aldri til bry. Det er nok noen år siden han satt på skolebenken, så det er ikke alt han kan og vet, men han henviser videre eller søker råd hos andre når det er nødvendig. Han følger opp med tilbakemeldinger i etterkant. En god lege og ikke minst en veldig bra og trivelig mann!

Trygg og lyttende

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Hyggelig og høflig.
Lytter før han uttaler seg.
Har vært støttende i forhold til min kontakt med NAV.

Anbefaler ikke

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Very bad on timing, you always need to wait atleast 20 mints to 1 and an half hours. Therefore feeling not taken seriously, If this happen 1 or 2 times then it's ok but a routine without notifying is disturbing.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Faglig sterk, fornuftig og lytter godt til pasient. Kommer alltid raskt til. Føler meg godt ivaretatt hos Lege Shahid Javaid.

Dyktig og Empatisk .

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Lege Ehsna er rolig og empatisk lege ,tar svært god tid til å lytte og gir praktiske råd. Jeg har hele livet slitet med kronisk sykdom men takket være Lege Ehsna er jeg langt bedre enn andre med samme sykdom er . Vanskelig å si noe om ventetid, Noen ganger må noen gå før meg i køen. En annengang kan det være jeg som kommer først, har full forståelse for det.