Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Shahid Javaid

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Anbefales ikke! De har aldri tid ellers så er de på ferie men en vikar tilstedet. Utrolig dårlig service og meget uerfaren faglig.

Kjempeflink lege men katastrofdårlig sekreterer

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Shahid är en kjempeflink lege som verkligen tar sig tid och lyssnar, men samtidigt är rask och effektiv.

Däremot är receptionen/sekreterarna under all kritik. Två gånger har jag fått inkassovarsel från betalning som redan är gjorda. Efter ett läkarbesök stod det 450 kr istället för 200 när jag skulle betala, jag frågade då sekreteraren hur det kom sig att jag måste betala så mycket mer detta besök. Hon sa att det måste blivit fel, "prova igen", och helt plötsligt stod det 200 kr i automaten. Nu över en månad senare kommer inkassovarsel på 250 kr med post.

En annan gång kopplade sekreteraren mig till lege utan att jag bad om det, och utan att informera sende hon en faktura för det samtalet. Nästa gång jag var på Vestre Ensjö Legesenter spurte jag om detta, och hon jag pratade med sa då att de skulle fjerne den fakturan. Nån månad senare kom inkassovarsel på detta.

Fruktansvärt dålig service, och det är synd då jag verkligen rekommenderar Shahid men ABSOLUT inte kliniken.

Mest engasjerte fastlegen jeg har hatt noen gang

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Har hatt mange fastleger, men Shahid bryr seg virkelig, er løsningsorientert og flink. Jeg blir stadig imponert over både han og resten av legesenteret. Det er utrolig behagelig å vite at man har en fastlege som er der, og ikke bare stresser seg gjennom timer. Det er ofte litt ventetid når man møter opp til time, men det kan jeg leve med.

Kjempe hyggelig og effektiv lege

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Jeg er så fornøyd, endelig etter en høst/vinter med mye sykdom fikk vi endelig hjelp med sønnen våres. Veldig effektiv og profesjonell, jeg følte at hun visste hva hun drev med og tok meg på alvor. Ikke noe synsing og vas men rett på en løsning, akkurat slik jeg liker det! Og veldig hyggelig dame, så glad for at jeg har byttet fastlege. Hun på laboratoriet og i luken var også hyggelige, jeg ble så positivt glad etter noen av de tingene jeg har lest her, så visste jeg ikke hva jeg skulle forvente. Veldig fine folk!

Forståelsesfull, tolmodig og dyktig

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Fikk time på dagen og ble selv forsinket til timen. Det var ikke noe problem, han tok seg likevel god tid til timen min og lyttet til meg. Følte jeg kunne bruke få ord for å forklare hvordan jeg hadde det, og ble møtt med forståelse og tolmodighet. Jeg ble virkelig tatt på alvor og det virker som han helt oppriktig bryr seg om hvordan jeg har det og hvordan jeg kan få det bedre. Utrolig dyktig og tror han er lege fordi han faktisk bryr seg om folk og vil hjelpe pasientene sine.