Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Flink, lyttende og fornuftig

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med både Ehsna som fastlege og legekontoret Vestre Ensjø. Jeg opplever Ehsna som en dyktig lege som tar faget sitt seriøst, samt at hun lytter og forsøker å finne de beste løsningene for meg som pasient.

Pluss for at legekontoret har mulighet for akuttime på dagen ved behov.

Forholdsvis utmerket

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Jobben min som lege er å være der til pasientens beste, være advokat for pasientene mine og tale pasienten sin sak. For å kunne gjöre den må jeg ta pasientene mine på alvor. Slik forstår dr. Shahid Navaid sitt legemandat. Inngir tillit og trygghet. Noenlunde pålitelig. Åpen og ydmyk er andre av hjelperens kvaliteter. Opplever dr. Shahid Navaid som svært kunnskapsrik, tilstedeværende, profesjonell og oppegående i höyeste kompetansegrad. Helsesekretærene er også imötekommende og hyggelige. Det er uant kort ventetid for legetime ved Vestre Ensjö Legesenter. Hjemmekoselig innredet forværelse. Delikat legekontor med beskrivende logo og slagord.

Siden mars måned 2016 har denne takknemlige heldige innbyggeren på sykdomsbehandlerens liste mött like holdninger besökt ulike leger i ulike primærhelsetjenester som har med pasienter å gjöre i ulike kommuner på Sörlandia presentert sykdomsantakelse ifölge smittevernloven definert som en allmennfarlig smittsom sykdom, meldingspliktig det nasjonale overvåkingssystemet for smittsomme sykdommer MSIS gruppe A-sykdom. Doktor Shahid Navaid satt straks i verk de undersökelser som var nödvendige for å bringe på det rene at det foreligger slik sykdom. Störste takk for det gode mötet, for du viste menneskelighet og interesse for meg og “mitt”, velvilje og virksom helsetjeneste.

Grundig

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Dette er legen som kanskje har reddet livet mitt.
Mens jeg var på Lovisenberg,aker sykehus og ullevål sykehus med betennelse i tå og behandling med ampuasjon som følge av det,ble det oppdaget i starten av forløpet i april en stor kul i lymfen som ingen av de 3 sykehus gjorde noe med.2dre august etter ampu i juni jagde min kone meg til Shahid.Han ble helt forskrekket og sendte meg fluksens til lokalen. ( lovisenberg).Der endte det med full sjekk og kreftdiagnose med spredning til tarm
Nettopp ferdig med behandling på kreftsenteret og er evig takknemmelig til Shahid

Ikke så lett å få tak i

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Hadde han som fastlege i hele 2017. Bestilte time hos han med 4 ukers ventetid. Når datoen nærmet seg ble det utsatt med 3 uker til. Altså nærmere 7 uker . Gikk da til en av de private klinikkene der jeg fikk time på dagen.
Synes ikke at jeg fikk den oppfølging som jeg hadde behov for, hos Shahid Javaid.
Gir ellers et godt inntrykk.

Anbefaler ikke.

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Føler at jeg ikke blir tatt på alvor, og kontoret fremstår som useriøst. Leste innlegg her , som gjorde at jeg valgte dette kontoret , angrer nå og må bytte legekontor og det synes jeg er trist.