Vestre Ensjø Legesenter

Telefonnummer21 05 08 0521 05 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av Vestre Ensjø Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Faglig sterk, fornuftig og lytter godt til pasient. Kommer alltid raskt til. Føler meg godt ivaretatt hos Lege Shahid Javaid.

Dyktig og Empatisk .

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Lege Ehsna er rolig og empatisk lege ,tar svært god tid til å lytte og gir praktiske råd. Jeg har hele livet slitet med kronisk sykdom men takket være Lege Ehsna er jeg langt bedre enn andre med samme sykdom er . Vanskelig å si noe om ventetid, Noen ganger må noen gå før meg i køen. En annengang kan det være jeg som kommer først, har full forståelse for det.

Ehsna Bano Ali

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Noe av de verste jeg har vært bort i. Jeg er gravid og fikk beskjed om at hun ikke kan ta meg i mot ved flere anledninger. hun er også faglig svak og her lurer jeg på hvordan de har bestått eksamen. Antar begge legene på dette senteret er utdannet i land med mye lavere krav til kompetanse. Anbefales ikke!

Shahid Javaid

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Anbefales ikke! De har aldri tid ellers så er de på ferie men en vikar tilstedet. Utrolig dårlig service og meget uerfaren faglig.

Kjempeflink lege men katastrofdårlig sekreterer

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Shahid är en kjempeflink lege som verkligen tar sig tid och lyssnar, men samtidigt är rask och effektiv.

Däremot är receptionen/sekreterarna under all kritik. Två gånger har jag fått inkassovarsel från betalning som redan är gjorda. Efter ett läkarbesök stod det 450 kr istället för 200 när jag skulle betala, jag frågade då sekreteraren hur det kom sig att jag måste betala så mycket mer detta besök. Hon sa att det måste blivit fel, "prova igen", och helt plötsligt stod det 200 kr i automaten. Nu över en månad senare kommer inkassovarsel på 250 kr med post.

En annan gång kopplade sekreteraren mig till lege utan att jag bad om det, och utan att informera sende hon en faktura för det samtalet. Nästa gång jag var på Vestre Ensjö Legesenter spurte jag om detta, och hon jag pratade med sa då att de skulle fjerne den fakturan. Nån månad senare kom inkassovarsel på detta.

Fruktansvärt dålig service, och det är synd då jag verkligen rekommenderar Shahid men ABSOLUT inte kliniken.