Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsgata Legesenter AS

Veldig dyktig og flink lege

Lege: Geir Urstad Skrevet

Byttet til denne legen for 2 år siden, både på meg selv og barna.
Har aldri opplevd å bli så tatt vare på noen gang av en lege.
Han har vært utrolig flink mot meg, som har stått i en veldig krevende sykdom i lang tid. Barna mine opplevde å bli hørt og at han var genuint i interessert i hvordan de hadde det. Jeg føler meg trygg og ivaretatt av en meget omtenksom lege.

Trygg lege

Lege: Elisabeth Smith-Solbakken Skrevet

Trives veldig godt med Elisabeth som fastlege. Både jeg og min mann går til henne. Tar tak i problemet man kommer for, og spør generelt om hvordan man har det sånn ellers. Spør om hvordan det går med problemer man har hatt tidligere. Føler meg i veldig trygge hender hos henne.

Trygg, omsorgsfull, veldig dyktig lege

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

Utrolig dyktig lege, kunnskapsrik på alle områder. Viser god forståelse og tar hver ting på alvor. Nøler ikke med henvisninger og er ikke treig med henvisninger. Alle problemer , smått og stort blir tatt på alvor. Man møter en lege med god forståelse og kunnskap om det aller meste. Gir gode og grundige forklaringer. Man føler seg forstått og ivaretatt . Hatt ham i over 8 år, og absolutt den beste legen både meg og mine barn har hatt. Kun posetive ting å si om han, anbefaler han på det absolutt sterkeste!!🥳😊👍 fantastisk lege rett og slett!!❤️👍

Flink og hyggelig

Lege: Therese Vatndal Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med henne som fastlege de siste par åra. Det er utrolig enkelt å snakke med henne, og hun er sjelden forsinket til timene.

Meget dyktig Lege.

Lege: Therese Vatndal Skrevet

En fantastisk Lege.
Meget dyktig og kunskapsrik og ikke minst,TID til å prate og "SE" pasienten. Er kjempefornøyd.