Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Dårlig opplevelse

Lege: Hemamaalini Rajkumar Skrevet

Virker uinteressert, lite/ingen forklaring på hva hun gjør under behandling/undersøkelse, svarer ikke på spørsmål. Aldri mer til henne

Totalt motsatt opplevelse

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Hadde total motsatt opplevelse enn det jeg leser fra andre her. Gikk hos Wollen etter å ha lest masse positivt om henne og ønsket hjelp rundt endometriose, barneønsker med mer. Hadde en ubehagelig gynekologisk undersøkelse med lite trygghet, fikk ingen hjelp rundt endometriosen (kun beskjed om å leve med smertene) og avslutningen på timen var helt forferdelig. Jeg vil ikke utbrodere om hva som skjedde her, men jeg knakk totalt sammen i bilen etter å ha mottatt forferdelig ufine kommentarer og en ekstremt lite profesjonell holdning fra Wollen. Er rett og slett sjokkert over at hun kan behandle pasienter på denne måten og kommer aldri til å gå hos henne igjen.

Flink gynekolog!

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Trygg og god gynekolog! Har vert til ho fleire ganger, og kjem gjerne igjen.

Er forsiktig, og tar seg god tid til evt spørsmål. Flink å forklare.

Tok seg ikke tid til spørsmål

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Undersøkelsen var kjapp og grei, men da jeg hadde tileggspørsmål, et spørsmål som har plaget meg lenge og jeg trodde jeg endelig skulle få hjelp, men nei, hun hadde ingen interesse i det. Hun svarte litt uti luften før hun i det hele tatt undersøkte meg, og uten et eneste oppfølgingsspørsmål. I svaret hennes var det tydelig hun ikke skjønte problemstillingen min, og da jeg prøvde å si at det hun sier ikke kan stemme brydde hun seg ikke.

For å oppsummere hvis du vil ha en kjapp og grei og nesten smertefri undersøkelse, så er hun flott. Men hvis du vil finne ut av noe du lurer på gå til en annen. Ble veldig skuffet da jeg betalte mye for en undersøkelse på under 10 min fra en gynekolog som virket som hun hadde dårlig tid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Regine Knudsen Skrevet

God oppfølging. Tar seg god tid, ingen spørsmål er feil og er svært imøtekommende. Anbefales sterkt.