Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Hadde en veldig fin opplevelse i møte med Ayfer Alhirmizi. Hun tok seg god tid til å snakke med meg og undersøke meg. Hun informerte og viste meg underveis. Hun tok seg tid til å forklare!
Første gang jeg har følt meg så ivaretatt og sett hos en gynekolog. Var verdt hver en krone!

Imøtekommende, dyktig og engasjert

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Er så utrolig fornøyd etter mitt første møte med Anne-Lone. Nå har jeg funnet den type gynekolog jeg søkte. En som lytter, som vil ta praten om det jeg har på hjertet, og som skaper tillit. I tillegg en god replikk og slik jeg opplevde det, har full oversikt over faget og utviklingen på feltet. Trygg og stødig. En å stole på.

Anbefaler!!

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Jeg hadde en utrolig god opplevelse med Anne-Lone! Følte at hun var oppriktig interessert i det jeg delte og tok seg god tid til å finne den beste løsningen for meg.
Har tidligere opplevd å sitte igjen med en følelse av å ikke bli tatt seriøst andre steder, men med Anne-Lone opplevde jeg alt som positivt!
Anbefaler på det sterkeste!

Utrolig dyktig!

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Oppleves som trygg, tillitsvekkende og utrolig faglig kompetent. Har tatt seg tid til å følge opp/avklare alle mine bekymringer, og møter alle mine spm med både god/bred kunnskap og forklaringsevne. Er grundig, og har fått meg til å føle meg veldig godt ivaretatt både som ikke-gravid og gravid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Regine Knudsen Skrevet

Fikk utrolig god behandling fra denne hudlegen. Hun tok meg godt imot, og tok seg god til å høre på meg. Genuint interessert og ønsket å finne gode løsninger. Har sjelden fått så god hjelp hos en lege før. Anbefaler på det sterkeste!