Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Betryggende gynekolog

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Jeg kom inn til ultralydtime med ektemannen min og fikk et veldig positivt inntrykk av Anne-Lone. Både av hennes profesjonalitet, men også av hennes rolige og bevisst måte å informere/beskrive de oberservasjonene hun så om fosteret. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk lege

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Jeg kontaktet Volvat i en sårbar situasjon og ba om hastetime, og Ayfer tok imot meg på veldig kort varsel, egentlig etter arbeidstid, noe hun selvfølgelig ikke hadde trengt å gjøre. Under timen var hun meget forståelsesfull, imøtekommende og profesjonell. Opplevde at hun tok meg alvorlig, gjorde en grundig undersøkelse og ga god hjelp. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen jeg har møtt

Lege: Karin Wold Frølich Skrevet

Sliter med eksem som aldri forsvinner. Møtte en ekstrem forståelse og fikk utrolig god hjelp og veiledning. Veldig betryggende med en lege som er der for deg og du virkelig føler at dere skal finne ut av dette sammen. Fikk resepter og videre henvisninger med en gang samt en endelig diagnose på plagene. Ble virkelig forstått og undersøkt ordentlig for første gang. Følte meg endelig sett som pasient. Rolig og forståelig var hun også. Anbefaler til alle.

Trygg og god

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

For en herlig dame! Jeg følte meg så godt ivaretatt! Hun lyttet, stilte gode spørsmål og kom med gode svar. Tusen takk!

Varm, imøtekommende og profesjonell

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Jeg var nervøs og stresset, men Ayfer tok i mot meg på en varm, rolig og profesjonell måte. Undersøkelsen ble helt smertefri, jeg følte meg så godt ivaretatt. Verdt hver eneste krone, kommer garantert tilbake hos henne.