Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Vennlig og profesjonell

Lege: Lina Herstad Skrevet

Jeg ble veldig godt tatt imot av Line, hun forklarte godt hva jeg kunne vente av min celleprøve og viste mye hensyn under selve prøven. Dere kan føle dere trygge med henne. :)

Faglig dyktig,hyggelig,mennesklig og varm lege/person

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Både min mann og jeg har vært henvist til ham opptil 2 ganger. Han har en utrolig behagelig måte å kommunisere på, og ikke minst er han utrolig dyktig cardiolog.Da han ikke fant noe galt m hjertet mitt,gikk han grundig inn på hva dette ellers kunne være. Vi satte oss ned og jeg forklarte om mine plager, han lyttet og fant ut at jeg hadde bivirkninger som skyldes en med. jeg har brukt over flere år. Noe min fastlege ikke hadde forstått!

Vi får ikke fullrost Zoran godt nok! Anbefaler ham på det varmeste. Slik BURDE alle leger håndtere pasientene.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Etter å ha vært på et sykehus i Oslo og fått uklare beskjeder fikk jeg en second opinion fra Dr Zoran. Han tok seg god tid og forklarte nøye. Han var faglig dyktig og meget hyggelig. Anbefales!

Ikke å anbefale!

Lege: Lina Herstad Skrevet

Hvis du kun skal til denne gynekologen for en standardsjekk, så gjør hun jobben sin godt. Hun er rolig, forklarer hva hun gjør og er relativt rask.

Problemet, og min årsak til misnøye, er at jeg føler at jeg ikke blir hørt, at hun er lite interessert og at hun ikke tar mine plager på alvor. I tillegg snakker hun til meg som om jeg er et barn eller rett og slett dum. Forklarer svært lite om veien videre og er til tider dømmende i sine kommentarer.

Jeg har vært hos henne to ganger, pga. min helsetilstand, men kommer aldri til å benytte meg av henne igjen.

Meget hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Har vært hos han to ganger og fått god hjelp. Han er bare fantastisk og er en lege som du kan diskutere med og han svarer på alle spørsmål du stiller.