Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Godt fornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Hun kan sakene sine har jeg inntrykk av. Har gått hos henne i 30 år og følt meg ivaretatt. Kjenner henne ikke igjen i de andre beskrivelsene.

Misfornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg opplevde denne legen som frekk, utålmodig og usympatisk. Jeg hadde aldri vært hos gynekolog før da jeg fikk time hos Marit Andvig, noe jeg også sa fra om. Likevel var hun frekk og nedlatende da jeg stilte spørsmål og forklarte svært lite om hva hun holdt på med. Jeg kommer ikke tilbake.

Skremmende opplevelse og upassende oppførsel

Lege: Marit G Andvig Skrevet

For damer som ikke eier et engstelig gen, passer denne gynekologen godt. Jeg hadde nettopp fått beskjed om at jeg hadde celleforandringer på livmortappen, og fikk en kort forklaring på hva det innebar - om det var meningen at jeg skulle bli beroliget av forklaringen, oppnådde hun ikke det. Jeg begynte å gråte allerede før jeg var i stolen, og gråt hele veien gjennom undersøkelsen, som også inkluderte en smertefull biopsi (som gynekologen som utførte konisering på meg noen uker senere ved Ullevål kunne fortelle meg at hadde vært helt unødvendig). Under biopsien rykket jeg til slik at hun ikke fikk tatt en god prøve, og fikk streng beskjed om at jeg måtte "skjerpe meg". Da hun var på vei inn igjen med kniven, spurte jeg hva hun skulle gjøre, og jeg oppfattet at hun mistet besinnelsen da hun forklarte meg at jeg ikke kunne forvente å få vite hva hun gjorde "hele tiden", for da ble vi aldri ferdig. Det var for øvrig den første gangen under undersøkelsen jeg hadde spurt henne hva hun skulle gjøre. I ettertid er det klart for meg at gynekologen ikke ga god nok informasjon om diagnosen, noe som gjorde at jeg bekymret meg mye og unødvendig i lang tid. Og ikke nok med at hun utførte en unødvendig biopsi uten bedøvelse - hun hadde også en svært upassende oppførsel ovenfor en åpenbart redd pasient.

Svært godt inntrykk.

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Hun er glad i jobben sin. Det merker jeg veldig godt. Hun er imøtekommende og hun husker meg fra gang til gang! Hun er tillitsvekkende og blid. Jeg reiser en lang vei for å komme til henne.