Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Fantastisk dyktig, og forståelsesfull

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Som den første, etter seks år med ME, uten å bli tatt på alvor, ble jeg virkelig det her, ifjor høst.
Fikk diagnosen jeg hadde kjempet for, som alle trodde bare for psykisk sykdom, bare uker senere.
Det jeg spesielt merket meg var omsorgen hans og forståelsen for de klassiske ME-symptomene, da han, uten oppfordring, dempet belysningen.
Han var også veldig var da han tok i meg, og viste oppriktig omsorg da jeg hadde en dag med spesielt mye smerter.
Alt i alt en fantastisk lege, men skulle man utsette noe må det være at det ble satt opp altfor lite tid, da Aasen er fullbooket, året rundt. Et godt forslag er å planlegge nøye hva du ønsker å fortelle før time, slik at du kan få maks utbytte av tiden.

Tillitsvekkende og varm

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Var ikke sikker på hva jeg hadde i vente etter å ha lest kommentarene her, men heldigvis så ble det et meget positiv møte. Dr. Andvig fremstod som meget profesjonell og jeg fikk umiddelbart stor tillit til henne. Hun var i tillegg meget grundig og informativ.
En lyttende og hyggelig gynekolog som jeg varmt vil anbefale videre.

Rolig og erfaren. Ikke skummelt i det hele tatt!

Lege: Lina Herstad Skrevet

Jeg gruet meg veldig til denne timen. Jeg har hatt timer til GU før og det har aldri vært noe særlig kjekt. Lina Herstad var rolig, behersket, var trygg i arbeidet sitt. Hun forklarte hele tiden hva som skulle skje. En GU-time er aldri det kjekkeste i verden, men neste gang så drar jeg lett tilbake til Lina.

Dyktig og sympatisk!

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Etter å ha lest alle anmeldelsene her på legelisten så kan man si at jeg ikke akkurat gledet meg til timen min hos Marit. Derfor synes jeg det er verdt å dele min opplevelse her.

Marit tok meg i mot på en hyggelig måte, og vi tok en prat om bakgrunnen for henvisningen min først. Selve undersøkelsen bestod av en vanlig celleprøve, ultralyd og rutinesjekk. Hun var forsiktig og forklarte hva hun skulle gjøre før det ble gjort. Det var heldigvis en behagelig opplevelse!

Det eneste jeg vil klage på er at det tok fire måneder å få time. Men det virker som et generelt problem i Oslo da ingen andre klinikker kunne tilby meg time før den jeg opprinnelig fikk her på Spesialistsenteret.

God faglig kompetanse og gjør jobben sin.

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg var hos henne for noen år siden og syns informasjon og råd hun ga vedrørende min tilstand var klar og god. Det er råd jeg har fulgt, og som har gjort at tilstanden kan holdes i sjakk, uten at jeg trenger medisiner og ytterligere legehjelp. Etter min mening er dette det lege en lege skal gjøre. Hun fremstår kanskje som noe myndig og direkte, men folk er forskjellige. Jeg opplevde henne ikke som uproffesjonell og da syns jeg det bør være spillerom for å ha sin egen personlighet - også for en lege. Fornøyd med konsultasjonen, og har jeg nevnt henne til fastleger og andre spesialister i ettertid så har de alltid ytret at hun er respektert innenfor feltet sitt.