Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Helt ok , men lite empati

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Marit virker som hun har mye kunnskap, men hun er ikke en dame man kan snakke åpent med og forvente å få noe tilbake. Etter å ha lest andre vurderinger, tør jeg ikke dra tilbake for flere tester.. Jeg vil si meg enig i at hun ikke eier empati. Under forrige besøk sa at jeg sov dårlig og hun spurte om det er pga timen så sa jeg nei det er fordi jeg mistet farmor for noen dager siden. Ingen respons.. Videre fortalte jeg at hun døde av kreft i livmoren med spredning og at jeg blir bekymret når jeg får vite at jeg har celleforandringer. Absolutt null trøstende ord eller forsøk på å berolige meg. Under undersøkelse er hun hardhendt. Jeg gjorde en utskrapning uten bedøvelse (vet ikke om det er normalt). Lang ventetid; det gikk 7 mnd fra jeg fikk beskjed om lette celleforandringer til jeg fikk kontrolltime.
Jeg vil bytte før jeg får like ubehagelige opplevelser med henne som andre her har hatt..

Nøye og vennlig Jeg føler meg trygg og ivaretatt og har hatt kreft. Hun er nøye og er grundig i sine kontroller.

Lege: Lina Herstad Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt og har hatt brystkreft. Hun er nøye og er grundig i sine kontroller.Hun er vennlig og jeg oppfatter henne som en flink lege. Hun ringer å forteller meg veldig kjapt når prøvesvar har kommet osv. Det er bra!

Må være en av Norges beste

Lege: Erik Fink Eriksen Skrevet

Aldri vært så trygg og fornøyd som med Eriksen.
Dette er en lege som kan det meste, han er professor og har jobbet hos store firma som utvikler legemidler og har holdt masse foredrag rundt i verden.
Dette er en lege jeg stoler med livet mitt på. Jeg har også anbefalt han til venner og de videre igjen og alle som har vært hos han er strålende fornøyd. Så takk Eriksen, Norge skulle hatt flere leger som deg.

Den beste og mest kunnskapsrike legen i Oslo

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

En kjempe hyggelig og varm person! Man får tillit til legen raskt og han bruker god tid på å både forklare og spørre om det er noe. Uten tvil beste legen med strålende bra kunnskap. Anbefales på det sterkeste dersom man ønsker en god, rask og grundig behandling.

Dyktig spesialist

Lege: Lina Herstad Skrevet

Ble henvist hit av fastlegen. Effektiv og veldig flink til å gjøre undersøkelsen så lite ubehagelig som mulig.