Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Bra lege!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Han er den eneste legen som har vist meg noe empati og forståelse i min kamp mot ME. Han har mye kunnskap og erfaring innen dette feltet.
Anbefales!

Nedlatende og arrogant

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Var overraskende ubehagelig opplevelse. Forstod ikke om deg var noe med meg hun ikke likte eller om hun bare hadde en dårlig dag med sitt humør.
Mest trolig er hun bare av den gamle type leger som mener de kan ha en nedlatende holdning til pasienter.
Ikke en gynekolog jeg vil gå tilbake til eller anbefale andre.

Anbefales ikke for enkelte pasientgrupper

Lege: Lina Herstad Skrevet

Anbefales ikke hvis du er der for fertilitetsbehandling. Roter med syklusavhengige blodprøver, fremstår som arrogant og litt utdatert, og gir ikke den hjelpen og behandlingen jeg opplever fra andre gynekologer med offentlig avtale. Byttet etter å ha kastet bort måneder på å gå til Herstad, og får nå den hjelpen jeg har krav på. Pluss for at hun er lett tilgjengelig på telefon og e-post.

Veldig fornøyd!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Beste lege i Oslo! Empatisk, tar på alvor, forklarer på en god måte slik pas. kan forstå, og det som er veldig viktig--- har god humør!:)
Man føller seg trygt hos Zoran.
Ambefales på det sterkeste.

Enestående menneske!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Empatisk, trygg.Meget dyktig lege...Godt humør, hviket smitter.Dyktig i det han gjør i sitt felt! Flink til å forklare, vise.Han som lege "Ser deg" Vi skulle hatt flere leger som Dr Z Radunovic !!